شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21367
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1403 - 23:42 | 29 بازدید | ارسال توسط :
همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ انجام شد؛

گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در باب الرضای تهران

🔸شهردار منطقه ۱۵ از گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در بزرگراه، بوستان و معابر جنوب شرق تهران همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ خبر داد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به گسترده شدن ۱۳ عدد فرش گل به متراژ  ۱۳۴۰ متر مربع و نیز ۴۵ سبد […]

گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در باب الرضای تهران

🔸شهردار منطقه ۱۵ از گسترده شدن ۵۸ فرش و سبد گل در بزرگراه، بوستان و معابر جنوب شرق تهران همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به گسترده شدن ۱۳ عدد فرش گل به متراژ  ۱۳۴۰ متر مربع و نیز ۴۵ سبد گل با کاشت گلهای فصلی در بزرگراه ها، میادین و بوستان های سطح  نواحی هفتگانه منطقه گفت: همزمان با آغاز فصل بهار و عید نوروز به منظور زیبایی بصری، ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب با فصل بهار اجرای فرش گل در سطح منطقه به اجرا درآمد.

🔸به گفته او؛ در اجرای گل آرایی های موجود در سطح بزرگراه ها، میادین و بوستانها کاشت گلها از طرح ها و رنگ های مختلف و انواع گونه های فصلی از جمله بنفشه، همیشه بهار و … استفاده شده است.

🔸شیری با اشاره به اینکه در بزرگراه امام رضا(ع) نام مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت (ع) با گل کاری نقش بسته است، افزود: دیگر فرش گل ها نیز با المان های اسامی معصومین علیهما سلام، یا علی(ع)، یا امام رضا(ع) و اشکال هندسی آراسته شد.

🔸شهردار منطقه با اشاره به  طرح استقبال از بهار گفت: علاوه بر کاشت گونه‌های ذکرشده، پیاز لاله نیز با رنگ بندی متنوع کاشته شده است و در آستانه بهار با گرم شدن شکوفا خواهد شد.

🔸شیری در پایان اضافه کرد: همچنین در طرح استقبال از بهار ۳۰ فلاورباکس و گلجای های طبقاتی با گلکاری‌های متنوع در مقابل ساختمان منطقه، ‌نواحی، میدان امام رضا(ع)، بوستان توسکا و … جانمایی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.