شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21857
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 16:34 | 25 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی:

اهتمام ویژه در جهت رفع موانع پروژه های بیمارستانی البرز به نتایج ارزشمندی رسید/چند پروژه بزرگ بیمارستانی البرز در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار دارند/دستگاه های خدماتی برای تامین زیرساخت های پروژه های بیمارستانی، ویژه وارد عمل شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای رفع موانع پروژه های بیمارستانی استان با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم و تاکنون نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده که احیای ساخت پروژه بیمارستان سید الشهدا که با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت رها شده بود، یکی از این دستاوردها است. به گزارش مسیحااقتداریان […]

اهتمام ویژه در جهت رفع موانع پروژه های بیمارستانی البرز به نتایج ارزشمندی رسید/چند پروژه بزرگ بیمارستانی البرز در آستانه تکمیل و بهره برداری قرار دارند/دستگاه های خدماتی برای تامین زیرساخت های پروژه های بیمارستانی، ویژه وارد عمل شوند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای رفع موانع پروژه های بیمارستانی استان با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم و تاکنون نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده که احیای ساخت پروژه بیمارستان سید الشهدا که با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت رها شده بود، یکی از این دستاوردها است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن؛ مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکاران پروژه ها، تسریع در تکمیل بیمارستان ها و ارائه خدمات را ضروری دانست.
وی ادامه داد: اکنون راه اندازی هر تخت بیمارستانی در کشور به ۵ تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد از این رو باید ورود بخش خصوصی به این امر را مورد حمایت قرار دهیم.
عبداللهی با اشاره به پروژه بیمارستان هشتگرد که طی ماه های اخیر عملیات اجرایی آن آغاز شده را مورد اشاره قرار داد و از پیمانکار و متولیان مربوطه خواست تا هر چه سریع تر نسبت به ساخت بیمارستان اقدام کنند.
وی گفت: برای رفع موانع پروژه های بیمارستانی استان با اهتمام ویژه ای وارد عمل شده ایم و تاکنون نتایج بسیار خوبی نیز حاصل شده که احیای ساخت پروژه بیمارستان سید الشهدا که با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت رها شده بود، یکی از این دستاوردها است.
استاندار البرز افزود: اکنون بیمارستان سیدالشهدا در طی حدود یک سال، بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته و پیمانکار متعهد شده طی چند ماه آینده آن را تکمیل و تحویل دهد، چراکه از این ظرفیت در جهت انتقال بیمارستان مدنی و ارتقا کیفیت خدمات استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: پروژه بیمارستان کمالشهر نیز موانعی در حوزه های مختلف اعم از آب و فاضلاب داشت که مشکلات برطرف شده و در حال پیشرفت است.
عبداللهی افزود: بیمارستان خصوصی خورشید که قابلیت ارتقا تا ۴۰۰ تخت بیمارستانی را داشته و از بیمارستان های خصوصی بزرگ کشور محسوب می‌شود، تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و موانعی همچون تامین برق و تسهیلات و موضوعات گمرکی آن مورد پیگیری است.
وی گفت: تمامی دستگاه های خدماتی استان موظف به همراهی در خصوص تامین زیرساخت های لازم و ارائه تسهیلات و تخفیف های لازم هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.