شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21860
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 16:36 | 31 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در قرارگاه اشتغال استان:

دعوت استاندار البرز از اقشار مختلف مردم برای ارائه طرح و ایده جهت تحقق شعار سال/کارجویان را با مهارت آموزی و اطلاع رسانی، به سمت فرصت های اشتغال استان هدایت کنید/استان البرز باید بیش از سهم ابلاغی خود، اشتغال ایجاد کند/احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می رساند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از تمامی صاحب نظران، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، گروه های مختلف جهادی و مردمی، پیشکسوتان و… دعوت می شود که در راستای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، طرح و ایده خود را ارائه دهند. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن؛ مجتبی عبداللهی […]

دعوت استاندار البرز از اقشار مختلف مردم برای ارائه طرح و ایده جهت تحقق شعار سال/کارجویان را با مهارت آموزی و اطلاع رسانی، به سمت فرصت های اشتغال استان هدایت کنید/استان البرز باید بیش از سهم ابلاغی خود، اشتغال ایجاد کند/احیای طرح کاد، فارغ‌التحصیلان را به بازار کار می رساند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از تمامی صاحب نظران، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، گروه های مختلف جهادی و مردمی، پیشکسوتان و… دعوت می شود که در راستای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، طرح و ایده خود را ارائه دهند.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن؛ مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اشتغال استان که روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و عید سعید فطر، افزود: با برنامه ریزی و اقدامات قرارگاهی برای ایجاد اشتغال در استان وارد عمل شدیم و انتظار می‌رود با این روند از سال گذشته نیز موفق تر اقدام کنیم.
وی ادامه داد: برش استانی سهم ایجاد اشتغال در سال ۱۴۰۳ نیز اعلام خواهد شد و فرمانداران و دستگاه هایی که سال گذشته عملکرد مناسبی ثبت نکرده اند باید پاسخگو باشند.
عبداللهی گفت: باید بیش از ۵۰ درصد از سهمیه ابلاغی استان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به ایجاد اشتغال در البرز اقدام کنیم.
وی افزود: استان البرز ظرفیت های بسیاری در ایجاد اشتغال و هدایت کارجویان به سمت شهرک ها و واحد های تولیدی و صنعتی دارد که باید مورد بهره برداری قرار دهد.
استاندار البرز گفت: اعطای تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک ها باید مورد توجه ویژه بانک های استان قرار گیرد.
وی افزود: در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم، ۱۲ کارگروه تعریف شده و دستیار مردمی سازی دولت مسئولیت خطیر و ویژه ای در راستای جلب مشارکت مردم در ایجاد اشتغال و کارآفرینی دارد.
عبداللهی گفت: اگر اهداف و برنامه ها را در قالب قرارگاه، بدرستی دنبال کنیم، می توانیم ۲ برابر اشتغال ابلاغی را محقق کنیم.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی در دستور برنامه‌های صمت استان قرار دارد که باید با مشارکت و همراهی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرایی شود.
استاندار البرز گفت: آموزش های فنی و حرفه ای از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد چراکه از این طریق کارجویان مهارت لازم را برای ورود به بازار کار، کسب می کنند.
وی افزود: تمامی شهرک های صنعتی استان به نیروهای کار نیاز دارند و از سوی دیگر با متقاضیان اشتغال مواجه هستیم، ضرورت دارد با آموزش و اطلاع رسانی، این خلا را برطرف کنیم.
عبداللهی گفت: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی طرحی با عنوان طرح کاد به ابتکار شهید رجایی اجرایی شد و افراد بسیاری توانستند از این طریق توانمندی های خود را شناسایی کرده، ماهر شوند و به اشتغال دست یابند.
وی افزود: احیای این طرح اکنون نیز کارساز است و فارغ‌التحصیلان را به سمت کسب مهارت و دستیابی به اشتغال هدایت می کند.
استاندار البرز گفت: از تمامی صاحب نظران، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، گروه های مختلف جهادی و مردمی، پیشکسوتان و… دعوت می شود که در راستای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، طرح و ایده خود را ارائه دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.