شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22122
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 21:52 | 22 بازدید | ارسال توسط :

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه 1403 در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.
تاریخ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شد

به گزارش صدای چراغ روشن، قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنچمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تشریح جزییات برگزاری این رویداد گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

بنا به اعلام ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی اظهار داشت: این رویداد از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با تمهید ویژه‌ای که در حوزه ساخت و بهره‌برداری مصلای امام خمینی(ره) صورت گرفته، برگزار می‌شود که بخش‌هایی از پیشرفت این مجموعه در ایام برگزاری نماز عید فطر قابل مشاهده بود.

وی در ادامه افزود: روزهای برگزاری این دوره از نمایشگاه همزمان با دهه کرامت و ایام جشن و سرور در فضای کلی کشور همراه است.

رمضانی با اشاره به میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه بیان کرد: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است که با این کشور از سال ۱۴۰۱ برای حضور در دوره سی‌وپنجم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت‌وگو شده بود.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با بیان اینکه کشورهای مختلفی برای حضور در بخش ناشران خارجی و بین‌المللی ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: ثبت‌نام ناشران در حوزه داخلی و خارجی از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده بود. همچنین عملیات اجرایی نمایشگاه آغاز شده و نقشه جانمایی ناشران در مرحله نهایی‌سازی است.

رمضانی خاطرنشان کرد: ناشران سراسر کشور استقبال بسیار خوبی برای حضور در نمایشگاه دارند و باید بیش از سال‌های گذشته برای حضور ناشران ظرفیت اختصاص دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.