شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22279
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, سیاسی, ویژه تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1403 - 10:32 | 33 بازدید | ارسال توسط :

کارگران تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور

روح الله جبرائیلی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در یادداشتی نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم با افتخار و احترام؛ هفته کارگر در سالنامه ما به عنوان یک مناسبت مهم و الهام بخش در نظر گرفته شده است و فرصتی بزرگ برای تجدیدنظر در نقش و ارزش کارگران است. از این رو یازدهم اردیبهشت، […]

کارگران تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور

روح الله جبرائیلی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با افتخار و احترام؛
هفته کارگر در سالنامه ما به عنوان یک مناسبت مهم و الهام بخش در نظر گرفته شده است و فرصتی بزرگ برای تجدیدنظر در نقش و ارزش کارگران است.
از این رو یازدهم اردیبهشت، روزی متفاوت در تقویم ما ثبت شده است.
در این روز، با ارج و احترام به همه کارگران و تلاش‌گران گرامی کشورمان، که با صبر، تلاش و خودداری، بازهم نشان داده‌اند که با وحدت و همت، می‌توان تمام چالش‌ها را پیروزی شد.
این روز امکانی برای تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ آنهاست و فرصتی برای ارتقاء آگاهی عمومی درباره حقوق و تعهدات کارگران.
بی شک، آنها منابع انسانی سختکوش و خلاق و موتور محرکه توسعه هستند؛ نیروهایی که با نوآوری، احساس تعهد و مسئولیت پذیری، به کارگاه زندگی گرمی، نور و رونق می بخشند و شرافت و عزتمندی را برای خود، خانواده و جامعه به ارمغان می آورند.
خوشبختانه جامعه کارگری ما در همه حال، حتی در سختی ها و تنگناها ثابت کرده اند که با عزت و تعهد، خدمتگزار مردم هستند و در جایی که حضورشان، ضروری تلقی شده تا پای جان در راه خدمت به همنوع، شبانه روز به تلاش، کار و تولید همت گماشته اند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش ایران اسلامی که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه را فراهم می‌نمایند تبریک می‌گویم.
امید آنکه در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده، با تلاش کارگران شریف، این سربازان عرصه کار و تلاش، گام‌های بزرگ دیگری در راه جهش تولید و مشارکت توسعه، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

روح الله جبرائیلی_ دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان تهران

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.