شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21933
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 14:25 | 23 بازدید | ارسال توسط :
با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت :

دومین خانه شهید منطقه ۱۵ افتتاح شد

🔸دومین خانه شهید منطقه ۱۵ در محله ولیعصر(عج) با هدف ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و پزشکی با حضور شهردار منطقه، خانواده معظم شهدا و معتمدین محل افتتاح شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵ ، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت:  نهادینه […]

دومین خانه شهید منطقه ۱۵ افتتاح شد

🔸دومین خانه شهید منطقه ۱۵ در محله ولیعصر(عج) با هدف ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و پزشکی با حضور شهردار منطقه، خانواده معظم شهدا و معتمدین محل افتتاح شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵ ، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه و ابعاد فرهنگ و تأثیر آن گفت:  نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق مسائل فرهنگی، با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) ضرورت امروز جامعه است.

🔸او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ نام شهدا در بین مردم و به ویژه نسل جوان افزود: وظیفه داریم ایثارگری های شهدای این نظام و انقلاب را برای نسل‌های جدید متجلی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غرب جای ارزش های ناب اسلامی را بگیرد.

🔸شیری با ابراز خرسندی از افتتاح این مجموعه در قدیمی ترین محله شهر تهران افزود: افتتاح ‌خانه شهید بی شک منشاء خیرات بیشماری برای شهروندان خواهد شد و طبق  پیش بینی‌های انجام شده علاوه بر خدمات اجتماعی- فرهنگی، خدمات پزشکی نیز به همت همرزمان شهدا به شهروندان ارائه خواهد شد.

🔸شهردار منطقه در این مراسم  اضافه کرد: افتتاح خانه‌های شهید علاوه بر خدمت رسانی ، سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان شهروندان خواهد شد همچنین پایگاهی برای نسل نوجوان ‌و‌ جوان است تا بیشتر با رشادت‌ها و‌جان فشانی‌های این نسل آشنا شوند.

🔸دومین خانه شهید در ۳طبقه به متراژ ۱۲۰ متر به منظور ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و  پزشکی در خیابان  ۱۷ شهریور، خیابان شهید رضایی(منصور) افتتاح شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.