شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21929
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ویژه تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 14:19 | 31 بازدید | ارسال توسط :
به همت شورای عکاسی هنرهای تجسمی استان البرز صورت گرفت

برگزاری اولین دورهمی و نشست عکاسی در خانه هنرمندان کرج

اولین دورهمی و نشست عکاسی به همت شورای عکاسی هنرهای تجسمی استان البرز، عصر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در خانه هنرمندان شهر کرج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن، عصر روز سه‌ شنبه ۲۸ فروردین ماه  اولین دورهمی و نشست عکاسی به همت شورای عکاسی هنرهای تجسمی استان البرز، […]

برگزاری اولین دورهمی و نشست عکاسی در خانه هنرمندان کرج

اولین دورهمی و نشست عکاسی به همت شورای عکاسی هنرهای تجسمی استان البرز، عصر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در خانه هنرمندان شهر کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن، عصر روز سه‌ شنبه ۲۸ فروردین ماه  اولین دورهمی و نشست عکاسی به همت شورای عکاسی هنرهای تجسمی استان البرز، با حضور اساتید افشین بختیار، محراب رجبی، محمود ازناوه، ستاره مجتهد سلیمانی و شیرین جبل عاملی و جمع کثیری از اساتید عکاسی و هنرهای تجسمی با همراهی اعضای شورا و علاقمندان در خانه هنرمندان شهر کرج برگزار شد.

در این مراسم  پس از بحث‌های کارشناسی و مرور کارنامه سالانه شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی، مراسم رونمایی از کتاب زنده یاد استاد کاوه فرزانه که اخیرا به همت خانواده وی منتشر شده است، صورت گرفت.

شورای عکاسی انجمن هنرهای تجسمی استان البرز بیست جلد از کتاب “رقصا رقص دریا” که پژوهشی به قلم استاد فرزانه در باب مولاناست را از خانواده استاد، خریداری و به اساتید برجسته هنری و خانه هنرمندان اهدا کرد.

لازم به ذکر است که استاد کاوه فرزانه متولد ۱۳۴۶ مهاباد آذربایجان غربی بوده و تحصیلات وی در رشته مهندسی عمران و البته علایق هنری اش در عکاسی و نویسندگی بوده است.

در این مراسم، همسر مرحوم فرزانه در بخشی از سخنان خود با اشاره به خصوصیات والای انسانی استاد اعم از عارف مسلکی، مردم داری، گشاده‌دستی، خوش‌اخلاقی، مدارا و تساهل و تسامح و… گفت: کتاب “ترکیب بندی در عکاسی” استاد فرزانه در نیم سال اول سال جاری منتشر خواهد شد.

وی افزود: آثار قلمی و هنری چاپ نشده استاد افزون بر بیست جلد است که به تدریج با هزینه شخصی خانواده استاد منتشر خواهد شد.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.