شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21949
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 18:20 | 27 بازدید | ارسال توسط :
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج:

شهرداری عزمی بابت ساماندهی دستفروشان ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از بی توجهی شهرداری نسبت به ساماندهی دستفروشان انتقاد و بر لزوم توجه بیشتر شهرداری نسبت به رفع این مشکل تاکید کرد. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در جلسه یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر […]

شهرداری عزمی بابت ساماندهی دستفروشان ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج از بی توجهی شهرداری نسبت به ساماندهی دستفروشان انتقاد و بر لزوم توجه بیشتر شهرداری نسبت به رفع این مشکل تاکید کرد.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در جلسه یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج به حضور گسترده دستفروشان اشاره و اظهارداشت: برخی از خیابان ها و پیاده روهای پررفت و آمد این کلانشهر در اختیار دستفروشان است و همه اینها در سایه بی توجهی شهرداری روز به روز در حال افزایش است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: شهرداری باید مکانی برای آنان در نظر بگیرد تا حضورشان به کسبه و بازاریان و عبور و مرور مردم و خودروها ضرر و زیان وارد نکند اما گویا در شهرداری عزمی از این بابت مشاهده نمی شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.