شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21363
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 06 فروردین 1403 - 23:37 | 25 بازدید | ارسال توسط :

کاروان باغ عروسک‌ها برای کودکان و نوجوانان در منطقه ۱۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی از اجرای ویژه برنامه کاروان باغ عروسک‌ها با هدف انتقال مفاهیم آموزنده به کودکان و نوجوانان خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی‌منطقه۱۴، محمد حسن ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ در این باره گفت: همزمان با تقارن ایام ماه مبارک رمضان و سال جدید و میلاد با برکت امام […]

کاروان باغ عروسک‌ها برای کودکان و نوجوانان در منطقه ۱۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی از اجرای ویژه برنامه کاروان باغ عروسک‌ها با هدف انتقال مفاهیم آموزنده به کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی‌منطقه۱۴، محمد حسن ساداتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۴ در این باره گفت: همزمان با تقارن ایام ماه مبارک رمضان و سال جدید و میلاد با برکت امام حسن مجتبی (ع) ویژه برنامه‌ ایی با عنوان کاروان باغ عروسکها در قالب نمایش میدانی توسط شخصیت‌های عروسکی و با هدف انتقال مفاهیم آموزنده در محله پرستار (محله دوستدار کودک) با حضور گسترده ای از کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ساداتی در ادامه افزود: علاوه بر رویکرد اصلی این برنامه که فراهم نمودن حضور کودکان در فضایی شاد، مفرح و آرامش بخش در شبهای بهار رمضان بود، ایستگاه های راز و نیاز با رویکرد مذهبی و آموزشی برپا خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه های راز و نیاز با عنوان قنوت غنچه‌ها در ۷ مسجد منتخب ویژه کودکان منطقه۱۴ همزمان با شب‌های پر فیض قدر به منظور آشنایی کودکان با زندگی امام علی (ع) و قرآن کریم برپا می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.