شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21728
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 21 فروردین 1403 - 19:51 | 43 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم:

البرز، استانی جذاب برای سرمایه گذاران است/البرز در احیای واحدهای تولیدی راکد، رتبه نخست کشور را دارد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با راه اندازی قرارگاه ویژه جهش تولید با مشارکت مردم در استان، اقداماتی عملیاتی و اجرایی را برای صیانت از فرمان رهبری و تحقق شعار سال در دستور کار قرار خواهیم داشت به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه قرارگاه جهش تولید با […]

البرز، استانی جذاب برای سرمایه گذاران است/البرز در احیای واحدهای تولیدی راکد، رتبه نخست کشور را دارد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با راه اندازی قرارگاه ویژه جهش تولید با مشارکت مردم در استان، اقداماتی عملیاتی و اجرایی را برای صیانت از فرمان رهبری و تحقق شعار سال در دستور کار قرار خواهیم داشت

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مجتبی عبداللهی در اولین جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان که روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: آنچه مشخص است، مردم نظام، انقلاب و ولایت فقیه را باور داشته و همواره مورد حمایت قرار می دهند.
وی ادامه داد: مسائل اقتصادی و معیشت مردم چند سال متوالی است که در شعارهای سال طبق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) مورد تاکید قرار گرفته به این دلیل که نیاز و مطالبه مردم است.
عبداللهی گفت: با راه اندازی قرارگاه ویژه جهش تولید با مشارکت مردم در استان، اقداماتی عملیاتی و اجرایی را برای صیانت از فرمان رهبری و تحقق شعار سال در دستور کار قرار خواهیم داشت.
وی افزود: بر این باور هستم که با اقدامی قرارگاهی، هدف محور و با سرعت بیشتری در قالب کمیته های تخصصی می توانیم ابعاد مختلف شعار سال را مورد بررسی و تصمیم گیری قرار دهیم.
استاندار البرز با بیان اینکه احیا واحدهای راکد تولیدی از جمله مواردی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد، گفت: سال گذشته در این راستا رتبه نخست کشور را کسب کردیم و امسال نیز در تعاقب اهداف شعار سال ذیل کمیته مربوطه تصمیم سازی و اقدام خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه البرز، استانی جذاب برای سرمایه گذاران است، افزود: باید چگونگی ورود مردم به ابعاد مختلف اقتصادی استان را احصا کرده و با اطلاع رسانی گسترده، مورد اجرا قرار دهیم.
عبداللهی افزود: سال گذشته صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد و باید با چاره اندیشی و ارائه راهکار، بتوانیم این رقم را افزایش دهیم.
وی گفت: توجه ویژه به رشد و توسعه دانش بنیان ها، فناوری های نوین و استارت آپ ها از جمله موضوعات مهمی است که باید مد نظر این قرارگاه قرار گیرد.
استاندار البرز افزود: کمیته های ۱۲ گانه تعیین شده ذیل این قرارگاه، شرح وظایف مشخصی دارند ولی در این نشست به صورت کمی و کیفی مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.
وی گفت: طی هم اندیشی با مدیران استان در سریع ترین زمان ممکن در خصوص کمیته های مربوطه به تجمیع رسیده و احکام روسای کمیته ها صادر می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.