شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20172
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 25 بهمن 1402 - 21:04 | 50 بازدید | ارسال توسط :

پویش پرچم، نشانه ای از اعتزاز و ارادت به وطن است

به‌نام آزادی و عشق، پرچم ایران بر فراز خانه‌هایمان به اهتزاز درآمده است. درخشش رنگ های آن، نشانه ای از فرهنگ و تمدن بی‌مثال ایران است؛ نشانه ای از وحدت و آرمان همبستگی ماست. آری بر سردر هرخانه، درکوی وبرزن دارالمومنین تهران، هزاران هزار پرچم ایران برافراز شده است تا نشانه‌ای از وحدت و عشق […]

پویش پرچم، نشانه ای از اعتزاز و ارادت به وطن است

به‌نام آزادی و عشق، پرچم ایران بر فراز خانه‌هایمان به اهتزاز درآمده است. درخشش رنگ های آن، نشانه ای از فرهنگ و تمدن بی‌مثال ایران است؛ نشانه ای از وحدت و آرمان همبستگی ماست.

آری بر سردر هرخانه، درکوی وبرزن دارالمومنین تهران، هزاران هزار پرچم ایران برافراز شده است تا نشانه‌ای از وحدت و عشق ما باشد. تا رنگ‌های زیبای آن، پرتوی از افتخار و شادی بر زندگی مان بتاباند. تا هر نسیمی که از پرچم‌های ایران با صلابت بگذرد، خوشایندی و آرامش را به خانه هایمان بیاورد.

مفتخریم بر اهتمام برای اجرای این پویش چرا که پویش پرچم، نشانه ای از اعتزاز و ارادت به وطن است.
به‌نام آزادی و عشق، پرچم ایران را بر سردر خانه‌هایمان به اهتزاز درآوردیم و با همدلی و همیاری مردم متدین، فهیم و مهربانمان در این بخش از پایتخت آن را متبرک می‌داریم .

آری ما اهالی دارالمومنین تهران به نام آزادی و استقلال، به نام عشق و وفاداری به وطن، کوچه هایمان را با اجرای پویش نصب هزاران پرچم مقدس ایران اسلامی متبرک کردیم.

باشد تا خانه و محله هایمان با پرچم ایران زیباتر وشادابتر شودو عشق ما به سرزمین مقدسمان و شهامت و وفاداری به وطن متبلورتر و بر همیشه تاریخ همدلی و وحدتمان ماندگار بماند.

نویسنده : امیر یزدی_ شهردار دارالمومنین تهران
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.