شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21421
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 08 فروردین 1403 - 21:47 | 40 بازدید | ارسال توسط :
شهردار منطقه ۱۵ در جشنواره « نسیم رمضان» بیان کرد:

میزبانی دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ از شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر

🔸شهردار منطقه ۱۵ در جشنواره « نسیم رمضان» در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ میزبان  شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر است. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه مهمانی خدا گفت:  […]

میزبانی دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ از شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر

🔸شهردار منطقه ۱۵ در جشنواره « نسیم رمضان» در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: دهکده بهار ایران منطقه ۱۵ میزبان  شهروندان و مسافران نوروزی تا عید سعید فطر است.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه مهمانی خدا گفت:  برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و معنوی با عنوان « نسیم رمضان» در فرهنگسرای خاوران در حال برگزاری است.

🔸او در ادامه به توضیح بخش‌های این جشنواره پرداخت و افزود: اجرای برنامه های متنوع معنوی و شاد نظیر نوروز‌خوانی، اجرای برنامه های هنری، آیینی و مذهبی، برپایی نمایشگاه آیینی ، برپایی گذرهای فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری مسابقات  متنوع خانوادگی و بازی های مهیج رایانه ای هر شب  از دیگر برنامه ها است.

🔸همچنین شب گذشته همزمان با ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) کیکی به طول ۳۰ متر میان شهروندان توزیع شد.

🔸این جشنواره با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری تهران، اداره کل فرهنگی شهرداری تهران، خیرین و گروه‌های جهادی و مردمی تا پایان ماه مبارک رمضان ، با اذان مغرب و توزیع افطاری ساده تا ساعت ۲۳ در فرهنگسرای خاوران پذیرای شهروندان تهرانی است.

ذائقه همه شهروندان در جشنواره دهکده بهار ایران، بهاری می شود

🔸همچنین سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از جشنواره دهکده بهار ایران در فرهنگسرای خاوران ضمن خداقوت به شهردار و همکاران منطقه در برگزاری چنین جشنواره شاد و مفرح ای برای شهروندان گفت: برگزاری چنین جشنواره ها و برنامه های مفرح و شاد خانوادگی فرصت بسیار خوبی است برای بهینه کردن اوقات فراغت شهروندان، خوشبختانه با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ریزی های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و تمامی سلایق و گروه‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان ، جوانان و خانواده ها را شامل می‌شود و این جشنواره با بخش‌ها متنوع و شاد ذائقه همه شهروندان را بهاری می‌کند.

🔸او در ادامه افزود: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری در منطقه ۱۵ هستیم و شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند در ایام عید از جاذبه‌ها، اماکن و ظرفیت‌های گردشگری بینظیر باب الرضای پایتخت دیدن کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.