شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9734
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 13 شهریور 1401 - 13:43 | 82 بازدید | ارسال توسط :
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج:

تجربه موفق کلانشهرهای جهان توسط مرکز پژوهش شورای شهر بومی سازی می شود

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تجربیات موفق و ابتکار عمل شکوفایی شهری که از اساسی‌ترین شیوه‌های سنجش شهرهاست توسط مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج مطالعه و ترجمه و در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد.
تجربه موفق کلانشهرهای جهان توسط مرکز پژوهش شورای شهر بومی سازی می شود

به گزارش خبرنگار صدای چراغ روشن؛ محمد اسدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که می تواند در داشتن مدیریت کارآمد اثرگذار باشد استفاده از تجارب سایر شهرها یا سایر کشورها در امور برنامه ریزی شهری است.

وی تصریح کرد: با همین هدف کارگروه امور بین الملل مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج سلسله گزارشات تجربه سایر کلانشهرهای موفق جهان را تهیه و ترجمه می کند و با بومی سازی آن و مقایسه با شهر کرج در قالب گزارش های مدیریتی جهت اطلاع اعضا شورای شهر و‌ مدیریت شهری و علاقمندان به حوزه شهری تهیه و آماده می کند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ترجمه متون تخصصی کلانشهر های جهان اشاره و افزود: جهت اطلاع مدیریت شهری هر چقدر بتوانیم از مزایای طرح های سایر کلان شهرهای جهان با مدیریت آشنا شد باعث رشد و شکوفایی طرح های کلانشهر کرج و موفقیت بیشتر می شود.

به گفته اسدیان ، با این هدف علاقمندان با مراجعه به سایت یا فضای مجازی مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر می توانند از ترجمه متون تخصصی بهره مند شوند.

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.