شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 16979
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : 05 آبان 1402 - 9:05 | 95 بازدید | ارسال توسط :
فصل انتخابات؛

فصل انتخابات و نکته ای از هزار و یک نکته

دوست نجیبی میگفت این روزها حتی قلم زدن هایمان هم باید برای رضای خدا باشد و بس…. و چه خوب است که شریف و پاک بمانیم و قلمی که میزنیم در مسیر منفعت طلبی نباشد و تنها برای رضایت حضرت دوست و روشنگری آحاد خلق الله و از همه مهمتر سعادت و رستگاری ما در […]

فصل انتخابات و نکته ای از هزار و یک نکته

دوست نجیبی میگفت این روزها حتی قلم زدن هایمان هم باید برای رضای خدا باشد و بس…. و چه خوب است که شریف و پاک بمانیم و قلمی که میزنیم در مسیر منفعت طلبی نباشد و تنها برای رضایت حضرت دوست و روشنگری آحاد خلق الله و از همه مهمتر سعادت و رستگاری ما در دو عالم باشد، چرا که این دنیا فانی است و چه بسا روزی رفتنی شویم و همین قلم ناچیز و همین نوشته ها از ما به یادگار و مورد قضاوت دیگران قرار گیرد!

و اما همانطور که همه میدانیم، دیروز چهارشنبه پرونده ثبت نام نهایی انتخابات پارلمانی در سطح مملکت هم بسته شد و اما در این میان در بین طیف های مختلف جناحی، سیاسی باز هم اقلیتی هستند که بخوبی یاد گرفته اند که صرفأ از نام احزاب و تشکیلات چپ و راستی، همچون پله ای برای ارتقای شخصی خود و اقلیتی از هواداران منفعت طلبشان سؤ استفاده کنند که صد البته با وجود این نگاه منفی در بین این اقلیت ، جای بسی خرسندی است که امروزه دیگر با رصد تجربیات گذشته این حضرات و از همه مهمتر رشد فضای مجازی و اعتلای آگاهی مردم، چهره آنها برای اکثریت افکار عمومی شناخته شده و مردم بعنوان ولی نعمتان حقیقی انقلاب آنها را خوب می شناسند چون هر چقدر به عملکرد اجرایی این افراد در گذشته و در زمان قدرت و شوکت شان می نگرند، کمتر رفتار صادقانه و توأم با مردمی بودن می بینند!

بی شک صداقت، کرامت، نجابت، و شکار این دنیای فانی نشدند و توجه به ساده زیستی و حضور در میان توده های مردم مستضعف در دل مناطق محروم و مرزی و دور افتاده مملکت و همراهی با آحاد شهروندان رنجور نقاط مختلف ایران در کاستن از آلام و دردها و رنج های بی شمارشان به شعار نیست به عمل است!

اینکه خود را وفادار به اساس مملکت و حاکمیت و بزرگان انقلاب دانستن گرچه اصل بنیادینی است و حتی میتواند برای جلب اعتماد دستگاه های نظارتی کارگشا باشد، ولیکن کفایت نمیکند!

مردم نجیب ایران هم اینک از هر سو با توجه به تحریم های ظالمانه از لحاظ اقتصادی و رفاه در رنج و سختی هستند و تجربه انتخابات گذشته آنها را به این درجه از  درک و شعور رسانده است که فارغ از جناح بندی های سیاسی تنها از ظرفیت افراد توانا، صالح، خادم و پاکدست استفاده کنند و آزمودن افرادی که در گذشته و در هر پست و مقامی آزموده شدن را خطا میدانند، حتی جدا از اینکه این کاندیداها وابسته به چه استان و فرهنگ و ایل و قبیله و تعلق فکری و کار تشکیلاتی باشند و پشت شان به تبلیغات فراگیر چه باندهای بزرگ رسانه ای و چه شخصیتهای ارشد سیاسی گرم است ابدا مهم نبوده و نیست!

و اما حرف آخر مردم با دیگر کاندیدهای صالح  انتخابات مجلس که واقعأ نیت شان خیر است و احساس تکلیف کرده اند که در میدان خدمت به میهن حاضر شوند، اینست که دیگر به اعتماد مردم به خودتان ضربه نزنید و در زمانی که به لطف خدا و مدد همین مردم فرودست به همجواری با فرادستان می رسید خود را گم نکنید و با تکیه زدن به صندلی های قدرت و وصل شدن به سیاستمداران بزرگ منتسب به جناح های مختلف فکری غرق در دنیا طلبی نشوید!

یادتان باشد وقتی با جلب اعتماد همین مردم میهن پرست به روی آن صندلی پر از وسوسه دنیوی می نشینید و یا از پشت آن پنجره ی زیبای ساختمانهای سر به فلک کشیده ی شمال شهر به پایین شهر می نگرید، مردم محروم و مستضعف در نقاط مختلف ایران زمین بویژه آن مردمان نجیبی که در دل روستاها و شهرهای محروم و دورافتاده از پایتخت چشم انتظار یاری تان هستیم را فراموش نکنید!

و به شهادت خداوندی که در هرحال ناظر کوچکترین عملکرد شماست بنگرید، فقط خانواده و  اطرافیان تان را نبینید و به بصیرت و دانایی و ساده زیستی، رهبران و بزرگان بی ادعای انقلاب و اسیر دنیا نشدن شان توجه کنید و به فداکاری و ایثار شهدای آزادی و استقلال میهن فکر کنید، به جانهای ارزشمند و گرانبهایی که برای حفظ امنیت و آرامش این آب و خاک عزیز فدا شد و فدا میشود که من و شما بمانیم و از مام وطن پاسداری کنیم و برای عزت، پیشرفت و آبادانی جای جای آن قدم برداریم!

و به زمین فکر کنید که برای مدتی در آن ساکن هستیم و به زمان فکر کنید که زودگذر و فانی است، به همه چیز فکر کنید و فکر کنیم به امید به آرامش و به رفاه برای من، برای ما و برای اعتلای ایران و برای اقتدار اسلام…..
#برای_مردم_برای_ایران❤️
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

نویسنده : مهدی زنگنه
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.