شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 7158
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 17 تیر 1401 - 17:03 | 75 بازدید | ارسال توسط :
در بازدید دوره ای مدیرکل سلامت شهرداری تهران از منطقه ۴عنوان شد:

ایجاد پاتوق های سلامت محور در بوستان ها

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران در بازدید دوره ای خود که با عنوان سه شنبه‌های سلامت‌ ـ سه شنبه های حال خوب به میزبانی منطقه ۴ تهران برگزار شد؛برلزوم ایجاد پاتوق های سلامت محور در بوستان ها تاکید کرد و گفت : ارتقاء سطح سلامت شهر و شهروندان، در الویت برنامه های ما قرار دارد .
ایجاد پاتوق های سلامت محور در بوستان ها

به گزارش چراغ روشن به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران رضا پوریافر شهردار منطقه ۴،نیزدر این دیدار گفت: خانواده محوری و بهینه سازی اوقات فراغت شهروندان و همچنین ارتقاء سطح دانش سلامت خانواده ها از موضوعات مهمی است که در این بازدیدهای میدانی می توان با جدیت بیشتر آنها را مورد توجه و بررسی قرار داد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران همچنین در بازدیدی که به همراه معاونان و مدیران خود از منطقه ۴ انجام داد ضمن حضور در مقبره شهدای گمنام بوستان الغدیر و غبار روبی و عطر افشانی مزار این شهدا با آرمان های آنها تجدید بیعت کردند و سپس از خانه های سلامت نواحی ۷،۸و۹بازدید و در جریان فعالیتهای این مراکز قرار گرفتند . حمید صاحب همچنین با حضور در مسجد معراج و اقامه نماز جماعت ، ضمن گفتگو با نمازگزاران و پیگیری مشکلات سلامت محور از دبیر کانون خادمین این مسجد نیز تقدیر کرد.
در این بازدید همچنین از مسئولان خانه سلامت ، کارشناسان و دبیران کانون سلامت منطقه۴، نیز تقدیر شد .

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.