شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19891
  پرینتخانه » استانها, ویژه تاریخ انتشار : 16 بهمن 1402 - 18:37 | 85 بازدید | ارسال توسط :

البرز را باید به مقصد گردشگری تبدیل کنیم

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: استان البرز در سال گذشته علی رغم آنکه جزو سه استان برتر کشور در حوزه تردد سفرهای نوروزی بود اما خوشبختانه از لحاظ تصادفات فوتی و جرحی جزو استان هایی بود که کمترین میزان تصادفات را داشت در این راستا امیدواریم نوروز ۱۴۰۳ نیز این میزان را به صفر […]

البرز را باید به مقصد گردشگری تبدیل کنیم

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: استان البرز در سال گذشته علی رغم آنکه جزو سه استان برتر کشور در حوزه تردد سفرهای نوروزی بود اما خوشبختانه از لحاظ تصادفات فوتی و جرحی جزو استان هایی بود که کمترین میزان تصادفات را داشت در این راستا امیدواریم نوروز ۱۴۰۳ نیز این میزان را به صفر برسانیم.
به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، احمد افضلی با بیان این مطلب در اولین جلسه ستاد اجرایی سفرهای نوروزی استان که با حضور دستگاه های مرتبط در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته های مختلفی برای این ستاد پیش بینی شده است که امید می رود با توجه به شرح وظایف دستگاه های مرتبط شاهد برگزاری مرتب جلسات آن در سطح استان و شهرستان های استان باشیم.
وی افزود: بدلیل تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان شایسته است با توجه به شرایط ویژه آن نسبت به برگزاری برنامه ها، جشن ها و جشنواره ها بعد از زمان افطار اقدام لازم صورت پذیرد.
وی از شهرداری های شهرهای استان خواست نسبت به آماده سازی پارکها و مراکز گردشگری اقدام و برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
افضلی با تاکید بر ظرفیت های گردشگری استان خاطر نشان کرد: استان البرز را باید به یکی از مقاصد گردشگردی تبدیل کنیم که لازمه آن اتخاذ تدابیر متاسب و اجرای طرح های ویژه است.
به گفته وی طالقان.چالوس و همچنین مراکز تفریحی و‌ گردشگری استان از جمله مراکزی است که می تواند بعنوان مقصد گردشگری برای مسافران نوروزی معرفی شود.
این مسئول همچنین از تشکیل کمپ های تجمیعی با حضور فراجا، پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس در چندین نقطه از استان خبر داد و گفت: در کنار تشکیل این کمپ های متمرکز برنامه ریزی برای افرایش تعداد چشمه ها برای
سرویس بهداشتی و نمازخانه ها از جمله ضرورت هایی است که از هم اکنون باید در دستور کار کمیته ها قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.