شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21841
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 26 فروردین 1403 - 15:56 | 18 بازدید | ارسال توسط :
از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شد؛

اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵

🔸شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی محوری در سطح منطقه با اجرای  ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر طول خط کشی محوری در بزرگراه امام رضا(ع) و بلوار نیکوعمل در سال جاری آغاز شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی […]

اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵

🔸شهردار منطقه ۱۵ گفت: در راستای نگهداشت ترافیک معابر، عملیات خط کشی محوری در سطح منطقه با اجرای  ۱۰ هزار و ۶۰۰ متر طول خط کشی محوری در بزرگراه امام رضا(ع) و بلوار نیکوعمل در سال جاری آغاز شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت‌های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می‌شود.

🔸به گفته او؛ از ابتدای سال جاری خط کشی محوری به طول ۳۶۰۰ متر طول در دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) لاین کندرو به لاین دسترسی و ۷۰۰۰ متر طول در بلوار نیکو عمل انجام شد.

🔸او افزود:  همچنین طی این مدت خط کشی کانال عابر پیاده به متراژ ۱۱۰ متر طول، رنگ آمیزی گذرگاه عابرپیاده  به مساحت ۱۴۴ مترمربع و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۸ عدد در خیابان های نبرد و بقائی به اجرا درآمد.

🔸شهردار منطقه اضافه کرد: با توجه به افزایش اعتبارات؛ پیش بینی  می شود توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه حدود ۴۰۰ هزار متر طول خط کشی محوری تا پایان سال به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در معابر شریانی و جمع کننده و پخش کننده سطح منطقه انجام شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.