شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9050
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 29 مرداد 1401 - 13:04 | 87 بازدید | ارسال توسط :

جلوگیری از تغییر کاربری ۸۴ هکتار در ساوجبلاغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از جلوگیری از تغییر کاربری 84 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
جلوگیری از تغییر کاربری ۸۴ هکتار در ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار صدای چراغ روشن؛ محمد امین عبدی با اشاره به اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها در حوزه قضایی ساوجبلاغ گفت: این عملیات آزادسازی ۸۴ هکتاری در «روستای سرخاب تهران ویلا» واقع در «بخش مرکزی» شهرستان ساوجبلاغ انجام شده است.
وی ارزش اراضی آزادسازی شده را ۳۰۰ میلیارد تومان‌ عنوان ‌کرد و افزود: در این عملیات، بیش از ۷۵ مورد دیوارکشی غیرمجاز به طول تقریبی۱۴۵۰۰ مترمربع، ۱۵ مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت به مساحت تقریبی۲۵۰۰ متر مربع، بیش از ۵۴ مورد محوطه سازی به مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع ، ۴ مورد شن‌ریزی و ایجاد معبر بین مزارع به مساحت تقریبی۶۰۰۰ متر مربع، ۸ مورد آلاچیق به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع، بیش از ۳۵ مورد دپوی مصالح به مساحت تقریبی ۸۵۰۰ مترمربع و ۱۰ مورد پی کنی و گودبرداری برای ساخت استخر به مساحت تقریبی۲۰۰ مترمربع اعمال قانون شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در پایان خاطر نشان کرد: عملیات آزادسازی کماکان ادامه دارد و در راستای صیانت از اراضی زراعی و باغها با هر گونه تغییر کاربری غیرمجاز با جدیت مقابله خواهد شد.

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.