شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20699
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 14 اسفند 1402 - 11:41 | 49 بازدید | ارسال توسط :

جزئیات دقیق نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر

همدان رئیس حوزه انتخابیه ملایر گفت: جمع آرای مأخوذه صحیح در حوزه انتخابیه ملایر ۹۳ هزار و ۲۰۴ رأی بود. سلمان اسماعیلی، رئیس حوزه انتخابیه ملایر اعلام کرد: جمع آرای مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۹۳ هزار و ۲۰۴ رأی بود که احد آزادی‌خواه با ۲۲ هزار و ۸۹۷ رأی به‌عنوان منتخب اول مردم […]

جزئیات دقیق نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر

همدان رئیس حوزه انتخابیه ملایر گفت: جمع آرای مأخوذه صحیح در حوزه انتخابیه ملایر ۹۳ هزار و ۲۰۴ رأی بود.
سلمان اسماعیلی، رئیس حوزه انتخابیه ملایر اعلام کرد: جمع آرای مأخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۹۳ هزار و ۲۰۴ رأی بود که احد آزادی‌خواه با ۲۲ هزار و ۸۹۷ رأی به‌عنوان منتخب اول مردم ملایر به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
وی مطرح کرد: حسین احمدی با  ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی و احمد آریائی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی به عنوان نفرات دوم و سوم، به مرحله دوم راه یافتند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: هادی بیگی‌نژاد با ۱۵ هزار و ۳۶۰ رأی، مصطفی آزادبخت با ۱۴ هزار و ۳۲۷ رأی، حسن ونائی با ۹۵۴۶ رأی، جواد شریفی با ۴۶۱۷ رأی، خیرالله مقنی‌ازندریانی با ۳۴۸۶ رأی، مجتبی نجفی با ۳۰۶۳ رأی و حمیدرضا چهاردولی ۳۰۵۸ رأی در جایگاه سوم تا دهم قرار دارند.
وی مطرح کرد: علی مهدوی‌نژاد با ۲۵۳۵ رأی، علی حسینخانی با ۲۰۷۷ رأی، فائزه‌سادات شاه‌طاهری ۱۸۶۷ با رأی، غلامرضا ابراهیمی با ۱۵۱۰ رأی، شکوه عبدلی‌حسین‌آبادی با ۱۴۱۷ رأی، مهدی نیک‌عهد با ۱۲۶۵ رأی، عباس روزبهانی با ۱۰۸۵ رأی، محمد مرادی با ۹۰۶ رأی، فروزان کردی‌وند با ۸۹۶ رأی، شکیباالسادات شاه‌طاهری با ۸۲۷ رأی، ولی آقاعلی گماسائی با ۷۸۰ رأی، علی علی‌یاری با ۷۲۸ رأی، مهرنوش فضل‌اللهی با ۵۹۹ رأی، کاوس فرجی با ۵۹۲ رأی، محمد کرمیان با ۵۵۳ رأی، محمد محمدی با ۵۳۷ رأی، شهاب روزبهانی با ۵۳۱ رأی، احمد ابوالقاضی با۵۲۰ رأی و قاسم کرمی با ۵۰۶ رأی در جایگاه‌های بعد قرار دارند.
رئیس حوزه انتخابیه ملایر اضافه کرد: غلام‌عباس حمزه‌لو با ۴۷۷ رأی، مجتبی محمدی با ۴۶۷ رأی، وحید ونائی با ۴۱۲ رأی، غلامرضا گودرزی با ۳۷۹ رأی، سینا فراهانی با ۳۷۷ رأی، رضا برزگرجهانی با ۳۵۴ رأی، نبی‌الله صدری‌فر با ۳۵۳ رأی، افشین دولت‌آبادی با ۲۸۴ رأی، شهاب مهرابی با ۲۴۸ رأی، احمد ساریخانی‌قلعه‌باباخانی با ۲۰۷ رأی، حجت‌الله نظری با ۲۰۱ رأی، حسین تقوی‌راد با ۱۹۷ رأی،  علی شاملومحمودی با ۱۹۵ رأی، دهقان نصیری با ۱۹۵ رأی، سیدابراهیم آقامیری با ۱۸۷ رأی،  سیدمجید حسینی با ۱۶۴ رأی، محمدحسن روزبه با ۱۴۸ رأی، سعید کاظمی با ۱۴۳ رأی، حسین زندی‌مقدم با ۱۳۵ رأی، سیدمحمدقاسم سیاوشی با ۱۳۴ رأی، حسن عباسی‌فرد با ۱۲۱ رأی، محسن رضائی با ۱۱۵ رأی، رسول رضائی با ۱۰۳ رأی، سعید تقی‌پور با ۹۲ رأی، مهدی غیاثوند با ۸۳ رأی و نیما مؤمنی با ۷۹ رأی در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.
وی مطرح کرد: اینک در اجرای ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان ملایر برای قبول شکایات آماده است.
اسماعیلی یادآور شد: در ضمن به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی‌ که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذرأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.