شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20262
  پرینتخانه » اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : 29 بهمن 1402 - 15:04 | 70 بازدید | ارسال توسط :
استاندار البرز در قرارگاه مسکن استان:

تمامی توان و ظرفیت های موجود در استان برای اجرای نهضت ملی مسکن متمرکز شوند/مشکلات تعاونی های مسکن استان احصا و رسیدگی شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعامل و هم افزایی مجموعه دستگاه ها و نهادهای مسئول در رابطه با اجرای اهداف نهضت ملی مسکن ضرورت دارد چراکه باید از ظرفیت ها برای جانمایی اراضی مناسب و ساخت مسکن، بهره برداری کنیم. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن […]

تمامی توان و ظرفیت های موجود در استان برای اجرای نهضت ملی مسکن متمرکز شوند/مشکلات تعاونی های مسکن استان احصا و رسیدگی شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تعامل و هم افزایی مجموعه دستگاه ها و نهادهای مسئول در رابطه با اجرای اهداف نهضت ملی مسکن ضرورت دارد چراکه باید از ظرفیت ها برای جانمایی اراضی مناسب و ساخت مسکن، بهره برداری کنیم.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان که روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، افزود: راه اندازی نهضت ملی مسکن تدبیر دولت محترم سیزدهم برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن بود که باید در البرز با اهتمام ویژه ای دنبال شود.
عبداللهی گفت: تعامل و هم افزایی مجموعه دستگاه ها و نهادهای مسئول در این رابطه ضرورت دارد چراکه باید از ظرفیت ها برای جانمایی اراضی مناسب و ساخت مسکن، بهره برداری کنیم.
وی افزود: باید تمامی تعاونی های مسکنی که از ادوار و سال های گذشته تاسیس شده و دارای موانع هستند، دعوت شود و نسبت به حل مشکلات آنها اقدام شود.
عبداللهی گفت: باید اراده و همتی ویژه در استان معطوف شود تا با آگاهی بخشی به مردم و اعطای بسته های تشویقی از سوی شهرداری ها، بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری نوسازی و احیا شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.