شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21331
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 04 فروردین 1403 - 18:21 | 42 بازدید | ارسال توسط :

بیانیه «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» در محکومیت حمله تروریستی در مسکو  

    جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی خونین و دهشتناک به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو را که به کشته و زخمی‌شدن جمع زیادی از شهروندان بیگناه روس منجر شد، به‌شدت محکوم کرد. به گزارش صدای چراغ روشن ؛ متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم در […]

بیانیه «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی» در محکومیت حمله تروریستی در مسکو   

 

 

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای، حمله تروریستی خونین و دهشتناک به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو را که به کشته و زخمی‌شدن جمع زیادی از شهروندان بیگناه روس منجر شد، به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش صدای چراغ روشن ؛

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی حمله تروریستی به سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو که به کشته‌شدن بیش از ۱۱۵ نفر و مجروح‌شدن بیش از ۱۰۰ نفر دیگر از مردم بیگناه منجر شد، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی این جنایت وحشیانه و ضد انسانی را قویاً و به‌شدت محکوم می‌نماید.

تروریسم به هر شکل و توسط هر گروهی، با هر بهانه و هدفی، محکوم است و مورد نفرت تمامی انسان‌های آزاده جهان قرار دارد. تروریسم تهدیدی برای بشریت و امنیت و آرامش همه کشورها و ملت‌هاست و مبارزه جدی و بدون اغماض با آن وظیفه‌ای انسانی و اخلاقی است.

دولت و ملت روسیه طی سال‌های گذشته همواره در کنار سایر کشورهای منطقه و جهان، به ویژه ایران و سوریه، در خط مقدم مبارزه با تروریسم تکفیری و افراطی قرار داشته و نقش بسزایی در شکست داعش و سایر گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب و در رأس آنها آمریکا ایفا کرده است. حمله اخیر را می‌توان انتقام‌جویی شکست خورده‌های تروریست و حامیان آنها از روسیه به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در مبارزه صادقانه با تروریسم دانست.

جنایت اخیر بار دیگر نشان داد که تفکر و عمل تروریستی، خطری است که همه بشریت را تهدید می‌کند و هیچ کشور و ملتی از آن در امان نیست. همکاری و هماهنگی جدی و صادقانه بین‌المللی برای مقابله با ریشه‌ها و حامیان تروریسم، ضرورتی انکارناپذیر است.

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این حادثه تروریستی دردناک، همدردی و تسلیت عمیق خود را با دولت و ملت روسیه به‌ویژه خانواده‌های قربانیان این جنایت اعلام می‌دارد. ما در کنار برادران و خواهران روس خود ایستاده‌ایم و از خداوند برای ارواح قربانیان مظلوم، طلب مغفرت و برای مجروحان آرزوی سلامت و بهبودی مسئلت داریم.

تروریسم محکوم به شکست است و ایمان، اراده و وحدت ملت‌ها بر کینه تروریست‌ها و حامیان آنها غلبه خواهد کرد. با یاری خداوند، نور بر ظلمت و عدالت بر ظلم پیروز خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل «جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی»

۳  فروردین ۱۴۰۳

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.