شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21099
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 26 اسفند 1402 - 20:30 | 50 بازدید | ارسال توسط :

بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در نظرسنجی بهترین های نوزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور «الناز یارمحمدتوسکی» به عنوان بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال بانوان کشور انتخاب و معرفی شد. حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه افزود: کمیته مسابقات فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بر اساس آمارهای نظرسنجی بهترین های نوزدهمین دوره […]

بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: در نظرسنجی بهترین های نوزدهمین دوره لیگ برتر بانوان کشور «الناز یارمحمدتوسکی» به عنوان بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال بانوان کشور انتخاب و معرفی شد.
حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه افزود: کمیته مسابقات فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران بر اساس آمارهای نظرسنجی بهترین های نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان که طی دو روز در پیج رسمی فدراسیون هندبال انجام شد بهترین های لیگ نوزدهم را معرفی کرد و بر این اساس الناز یارمحمد توسکی؛ هندبالیست بانوی ملایری به عنوان بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال بانوان کشور معرفی شد.

‍ وی در ادامه به درخششی دیگر از شطرنج بازان ملایری در مسابقات قهرمانی شطرنج استان همدان اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی شطرنج استان در رده‌های سنی پایه تانوجوانان استان به میزبانی همدان برگزار شد.

سپهرنیا افزود: تیم شهرستان ملایر در این مسابقات با وجود بازیکنان پرتلاش و خوش فکر و قهرمان توانست چهار مدال درخشان طلا و نقره این دوره از مسابقات را برای ورزش مهد نام آوران و قهرمانان به ارمغان آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها در رده سنی زیر ۱۲ سال، آروین کاظمی مقام اول و مدال طلا ، محمد صدرا شجاعی نژاد ،محمد پارسا ترابی ورادین شهبازی مقام دوم و مدال نقره و ماهان کاظمی و آرمین سهیلیان نفر نیز عناوین چهارمی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و طی مراسمی با اهدای حکم قهرمانی و هدایا با حضور مسئولین استانی از نفرات برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.