شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 13579
  پرینتخانه » ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 03 تیر 1402 - 22:48 | 140 بازدید | ارسال توسط :
در پی حواشی همایش خودروهای کلاسیک و فدراسیون ووشو؛

آیا بی تدبیری و کم کاری مدیر حراست مجموعه ورزشی آزادی حاشیه ساز بوده است؟

سوء مدیریت عوامل برگزاری همایش خودروهای کلاسیک
آیا بی تدبیری و کم کاری مدیر حراست مجموعه ورزشی آزادی حاشیه ساز بوده است؟

در برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، سوء مدیریت عوامل برگزاری و پذیرش بیش از ظرفیت مراجعان، موجب سوءاستفاده برخی از افراد فرصت‌طلب حاضر در همایش شد و اتفاقاتی مغایر با شرع و قانون را به دنبال داشت.

حواشی رقابت‌های ووشو قهرمانی دختران

مردادماه سال پیش بود که احسان ده پهلوان پدر چند دختر ووشوکار از استان همدان در جریان مسابقات قهرمانی کشور با خواهران منصوریان درگیر شد و حواشی زیادی ایجاد کرد که منجر به تشکیل کمیته انضباطی و صدور رأی شد.
پس از شکایت رسمی فدراسیون ووشو از “این فرد خاطی” به دلیل اتفاقات یاد شده در سال گذشته، بنا به حکم دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی قدس تهران (جزائی سابق)، فرد خاطی به خاطر تخریب به ۷ ماه حبس و بخاطر اخلال در نظم به ۸ ماه حبس تعزیری درجه ۶ و همچنین ۲۷ ضربه شلاق تعزیری محکوم شده بود.
اما حالا به فاصله یک سال همان فرد دوباره و این بار در زاهدان حاشیه ساز شده است.
رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی دختران کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان طی روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه برگزار شد. در حاشیه این رقابت‌ها، درگیری شدیدی بین وی با عوامل برگزاری و برخی داوران شکل گرفت که کار به ورود نمایندگان حراست و بازداشت کشیده شد.
فدراسیون ووشو در همین رابطه با صدور بیانیه‌ای عنوان داشت، عصر روز سه شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ و در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌های سنی دختران، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیرمجاز و غیرقانونی در درب ورودی سالن محل برگزاری مسابقات، ضمن هتاکی و فحاشی، به سمت مسئولان کمیته برگزاری مسابقات فوق‌الذکر حمله‌ور می‌شود. پس از ایجاد این درگیری در بیرون سالن مسابقات، بلافاصله مسئولان حراست و نیروی انتظامی حاضر در محل مداخله کرده و به این اتفاق پایان می‌دهد.
تمام این مسائل و جنجال ها در حالی طی چند روز گذشته رخ داده که دقیقا سال گذشته نیز در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور دختران، درگیری شدیدی بین خانواده ده پهلوان و خواهران منصوریان رخ داد که حواشی بسیار زیادی به وجود آمد، هرچند که پس از آن مراسم آشتی کنان برگزار شد اما همین مراسم نیز گویا حواشی عجیبی داشته که احسان ده پهلوان در فضای مجازی مطرح کرده است.

بیانیه وزارت ورزش و پاسخ فدراسیون ووشو

وزارت ورزش نوشت: فدراسیون ووشو در هیچ کدام از مکاتبات خود با مدیریت و حراست مجموعه ورزشی آزادی، خواستار ممنوعیت ورود این افراد به مجموعه نشده بود.
پس از این اتفاق بلافاصله با حضور عوامل حراست مجموعه و ماموران پلیس ۱۱۰ موضوع صورت‌جلسه شد تا بررسی تخصصی توسط حراست وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرد.
در اطلاعیه وزارت ورزش عنوان شده است «حضور این افراد در مجموعه در شرایطی بود که فدراسیون ووشو در هیچ کدام از مکاتبات خود با مدیریت و حراست مجموعه ورزشی آزادی، خواستار ممنوعیت ورود این افراد به مجموعه نشده بود.»
فدراسیون ووشو طی نامه‌ای با شماره ۶۴۴ / د / ۲۸۳/ ۱۴۰۱ با عنوان «درخواست ممانعت ورود ده پهلوان» مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ خطاب به رئیس حراست مجموعه ورزشی آزادی صراحتا خواستار ممانعت از حضور “احسان ده‌پهلوان” باتوجه به صدور رای کمیته انضباطی و پیگیری قضایی پرونده او جهت پیشگیری از هرگونه مشکل و درگیری پیش‌بینی نشده، شده است که شاید با گذشت زمان از انتشار این نامه این موضوع به فراموشی سپرده شده است.
در هر صورت تمام این مسائل دلیل بر این نمی‌شود که قضاوت اشتباه داوران فضا را به سمتی هدایت کند که یک فرد به خود اجازه دهد که چنین حواشی را برای یک رشته به وجود بیاورد.

فینال بسکتبال غرب آسیا با سقوط یک تماشاگر

دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در مرحله نهایی لیگ غرب آسیا با حادثه سقوط یک تماشاگر از طبقه دوم سالن آزادی، همراه بود.

چندی است که به دلیل سوء مدیریت اتفاقات و حواشی بسیاری را در مجموعه ورزشگاه آزادی شاهد هستیم.
آیا با تکرار این حواشی و اتفاقات مدیر حراست مجموعه ورزشی آزادی برکنار خواهد شد؟ تا دیگر شاهد این دست از اتفاقات نباشیم.
پس از چندین حواشی پیش آمده در مسابقات فوتبال! بسکتبال! همایش خودروهای کلاسیک! فدراسیون ووشو!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.