شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 3564
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 بهمن 1400 - 13:52 | 80 بازدید | ارسال توسط :
با حضور باقری و اولیانوف صورت گرفت؛

آغاز نشست دوجانبه مذاکره‌کنندگان ایران و روسیه

جلسه دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه در وین در حال برگزاری است. جلسه دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه به ریاست علی باقری و میخاییل اولیانوف رؤسای هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در پایتخت اتریش در حال برگزاری است. مذاکرات هسته‌ای در وین همچنان در جریان است اما رسیدن طرف‌ها به توافقی پایدار […]

آغاز نشست دوجانبه مذاکره‌کنندگان ایران و روسیه

جلسه دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه در وین در حال برگزاری است.

جلسه دوجانبه هیأت‌های مذاکره‌کننده ایران و روسیه به ریاست علی باقری و میخاییل اولیانوف رؤسای هیأت‌های جمهوری اسلامی ایران و روسیه در پایتخت اتریش در حال برگزاری است.

مذاکرات هسته‌ای در وین همچنان در جریان است اما رسیدن طرف‌ها به توافقی پایدار و قابل اتکاء در ابهام قرار دارد. با توجه به اینکه دستور کار مذاکره‌کنندگان ایرانی برای ادامه دور هشتم به دقت مشخص شده، نیاز است واشنگتن هم تصمیمات سیاسی لازم را برای دستیابی به توافق خوب اتخاذ کند.

به گزارش ایرنا، دور هشتم مذاکرات که از ششم دی ماه در وین آغاز شده، یکی از طولانی‌ترین دورهای مذاکرات است و شرکت‌کنندگان سرگرم تکمیل پیش‌نویس متن توافق و تصمیم‌گیری درباره برخی موضوعات اختلافی بوده‌اند. قریب به اتفاق هیأت‌ها اذعان دارند که گفت‌وگوها به‌رغم پیچیدگی برخی مسائل رو به جلو و در مسیر پیشرفت است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.