شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 5329
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1401 - 19:20 | 89 بازدید | ارسال توسط :
رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج:

سوله شهید فخری زاده برای آموزش کودکان کار اختصاص یافت

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج از اختصاص سوله شهید فخری زاده به اداره بهزیستی با هدف آموزش کودکان کار خبر داد.
سوله شهید فخری زاده برای آموزش کودکان کار اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار چراغ روشن؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در خصوص ساماندهی و آموزش کودکان کار اظهار کرد: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می آیند اهمیت بسزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج در حالی که وظیفه شهرداری را محدود به جمع آوری این کودکان از سطح شهر ذکر کرد و افزود : ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزو وظایف اداره بهزیستی است.

سعیدی با بیان اینکه شورای شهر در موضوعاتی مشابه نیز رویکرد مشارکتی را در پیش می گیرد بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه ای که منطلق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری ، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج تاکید کرد: برای مثال در زمینه کودکان کار ، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می گذارد و این اداره موظف است با به کارگیری مربیان و کادر مورد نیازدر طرح مشارکت کند.

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.