شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1515
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 23 مرداد 1400 - 2:44 | 84 بازدید | ارسال توسط :
اینجا در همیشه به روی یک پاشنه می‌چرخد!

تأملی گذرا بر وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

🔹ترکیب وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم و حرف‌ها و مواضعی که در این چند روز از برخی از آنان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این نگرانی را ایجاد می‌کند که یکبار دیگر پس از گذشت چهل و سه سال از انقلاب و افت و خیزهای فراوان و کسب تجربیات بسیار همراه با خسارات غیر‌قابل باور بر کشور؛ آیا قرار است دوباره به آرزوهای توهم آلود ابتدای انقلاب، غافل از دستاوردهای نوین بشری و راهکارهای علمی برای *«حکمرانی خوب»* بازگردیم؟
تأملی گذرا بر وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

🔹البته که عموم آن آرزوها آلوده به ایدئولوژی چپ بود و سال‌هاست که بطلان آن آشکار و دنیا از آن عبور کرده است. آیا در گذر از این همه مصائب، حق این ملت است که به نام دولت جوان و انقلابی، با تمثیلی توهین‌آمیز، به موش آزمایشگاهیِ عده‌ای که اسیر توهمات و خیالات خود هستند تبدیل شوند؟

🔹و باید صبر پیشه کنند تا چند سال بعد بطلان این افکار و راهکارها نیز در عمل، البته با محصول ملک و ملت برباد ده و پیدا شدن میلیاردرهای جدید در نتیجه رانت‌های فراهم شده از تصمیمات غیر علمی و غیر اصولی آشکار شوند؟!

🔹روشن است که راه اصلی، از یک سو قبول جهان در حال تغییر و به هم پیوسته کنونی و سپردن کار به دست متخصصان واقعی و متعهد هر حوزه که دل در گروی رشد و اعتلای ایران عزیز دارند و از سوی دیگر اصلاح روابط بین‌المللی و منطقه‌ای با رویکرد *«توسعه گرا»* و نه‌‌ *«امنیتی – نظامی»* و ایجاد بسترهای لازم و باز کردن درهای کشور برای جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و انتقال ثروت عظیم ایرانیان خارج از کشور به داخل است.

https://instagram.com/mohammad.javad.mozaffar

نویسنده : محمدجواد مظفر_ فعال سیاسی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.