شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 8543
  پرینتخانه » اقتصادی, ویژه تاریخ انتشار : 17 مرداد 1401 - 16:42 | 102 بازدید | ارسال توسط :

پیام معاون سیاسی جامعه اسلامی کارگران کل کشور برای روز خبرنگار

💫ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ ...💫 سوگند به قلم و آنچه می نویسد.💫
پیام معاون سیاسی جامعه اسلامی کارگران کل کشور برای روز خبرنگار

معاون سیاسی جامعه اسلامی کارگران کل کشور با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و گرامی داشت.

🏴او ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه اهل بیت علیه السلام، ماه پیروزی خون بر شمشیر به ویژه عاشورای حسینی، روز خبرنگار را به خبرنگاران پرتلاش و محبوب کشور تبریک و از آنان خواست رسالت حضرت امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب کبری را از یاد نبرده و در سخت‌ترین مواقع و موانع به عدالت بنویسند و بنگارند چرا که تنها کلام حق پایدار خواهد ماند.

🏴حضرت زینب(س) الگوی یک خبرنگار واقعی برای نهضت عاشورای حسینی است .

🔰 روز خبرنگار امسال با ایام شهادت سالار شهیدان و یارانش همزمان شده است. چه زیبا و بجاست که یاد کنیم از پیام‌آور دشت کربلا، حضرت زینب کبری(س). وی مردانه در معرکه نینوا ایستاد و هر چه توان داشت برای ادای آنچه بر دوشش نهاده بودند به کار بست و پس از آن نیز در نبردی نابرابری در برابر نامردمان مردنماها، علی‌وارانه، هر چه از واقعیت ماجرای کربلا بود، بی‌کم و کاست، بر زبان جاری کرد و خطبه خواند و باعث آگاه‌سازی بشریت شد . 

🔰 نوای قدسی و آگاه سازی حضرتش در عمق تاریخ برتارک پیام آور حقیقت بشر، روشنگری و بیدارگری مردمان است. حضرت زینب(س) خبرنگار نهضت عاشورای امام حسین (ع) است و اگر این روایت در آن مقطع حساس تاریخی بیان نکرده بود، امروزه رسالتی نبود. حضرت زینب(س) به درستی “پیام بر” عاشورای حسینی (ع) است که “کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود…”  او بهترین الگو برای خبرنگاریست. همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.

وی با تسلیت شهادت امام حسین و ۷۲ یار باوفایش، روز خبرنگار را گرامی داشت و افزود: با سلام و درود بر شهید والامقام، خبرنگار  محمود صارمی و همه خبرنگاران آزاده عالم که اصلی‌ترین سرمایه خویش را برای تحقق هدف بلند خویش به قربانگاه هدف می برند، برای خبرنگاران عزیز  آرزوی توفیق فراوان و صبر در برابر سختی‌های این شغل ارزشمند دارم.

ابوالفضل بهشتی – معاون سیاسی جامعه اسلامی کارگران کل کشور 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.