شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21822
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 25 فروردین 1403 - 20:42 | 27 بازدید | ارسال توسط :

نگاهی به نکات جالب نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی ۲۰۲۴

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین با موضوع «به اشتراک گذاشتن فرصت‌های باز و ایجاد زندگی بهتر با هم» از ۱۳ تا ۱۸ آوریل (۲۵ تا ۳۰ فروردین) در استان «های‌نان» برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین به عنوان بزرگترین نمایشگاه مرکز خرید مصرفی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، امسال بیش از ۴۰۰۰ برند […]

نگاهی به نکات جالب نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی ۲۰۲۴

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین با موضوع «به اشتراک گذاشتن فرصت‌های باز و ایجاد زندگی بهتر با هم» از ۱۳ تا ۱۸ آوریل (۲۵ تا ۳۰ فروردین) در استان «های‌نان» برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی چین به عنوان بزرگترین نمایشگاه مرکز خرید مصرفی در منطقه آسیا و اقیانوسیه، امسال بیش از ۴۰۰۰ برند از ۷۱ کشور و منطقه را به خود جذب کرده و ۸۴ برند داخلی و خارجی برای اولین بار حضور یافته‌اند و محصولاتی شامل دستگاه‌های پزشکی پیشرفته، لوازم آرایشی و عطری، و فناوری الکترونیکی و غیره را به نمایش گذاشته‌اند.

این نمایشگاه شما را به سراسر چین می‌برد و نه تنها محصولات داخلی مد روز و تولید هوشمند را گرد هم می‌آورد، بلکه میراث فرهنگی ناملموس را از سراسر چین نیز به نمایش می‌گذارد.

سبک جزیره‌ای منحصر به فرد های‌نان گردشگران چینی و خارجی بی شماری را به خود جذب می‌کند. امسال همچنین یک نمایشگاه فرعی قایق بادبانی و قایقرانی برای نشان دادن سبک زندگی ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، از برندهای معروف بین‌المللی نیز دعوت شده تا همراه با محصولات مصرفی «جدید»، «عجیب» و «ویژه» شرکت کنند و همین باعث شده فروشندگان و خریداران کالاهای مصرفی  داخلی و خارجی گرد هم جمع شوند. این امر نقش نمایشگاه بین‌المللی کالاهای مصرفی به عنوان یک پلتفرم خدمات عمومی جهانی برای «خرید و فروش جهانی» را نشان می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.