شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17274
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 آبان 1402 - 15:04 | 69 بازدید | ارسال توسط :

دانش آموزان شمال تهران در حمایت از مردم غزه، رکاب زدند

معاون شهردار منطقه یک گفت: همایش دوچرخه‌سواری با مشارکت نهادهای مردمی و دانش آموزان منطقه یک در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان)، در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: همایش دوچرخه […]

دانش آموزان شمال تهران در حمایت از مردم غزه، رکاب زدند

معاون شهردار منطقه یک گفت: همایش دوچرخه‌سواری با مشارکت نهادهای مردمی و دانش آموزان منطقه یک در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (۱۳ آبان)، در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علیرضا اسفراینی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه گفت: همایش دوچرخه سواری دانش آموزان منطقه یک به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان به‌ منظور اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه با مشارکت نهاد مردمی ریحانه النبی و نوجوانان مدافع حرم فاطمیون از مبدا امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان در این همایش با سربندهای “ما بچه های جنگ و مدافع فلسطین هستیم”، در کوچه های اطراف امامزاده به دوچرخه سواری پرداختند و شعار مرگ بر اسرائیل غاصب سر دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.