شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 627
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 25 بهمن 1399 - 9:44 | 464 بازدید | ارسال توسط :

بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

انقلاب ما انفجار نور بود. (امام خمینی)
بیانیه دبیر کل جامعه زینب(س) به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله نور

انقلاب یعنی دگرگونی بنیادی ، ریشه ای و زیربنایی. انقلاب اسلامی با درک فاصله میان آنچه هستیم و آنچه باید باشیم، آغاز شد و به این نتیجه رسید که رفتن باطل یک ضرورت است و آوردن حق، یک رسالت. رفتن باطل یک ضرورت است چون خداوند می فرماید: «ان ربک لبالمرصاد» به درستی که خدای تو به واسطه و به همراه مرصاد جلوگیری می کند از آنهایی که طغیان کرده اند و از جایگاه خود بیرون زده اند و فساد را به اوج رسانده اند تا جایی که تازیانه عذاب الهی بر آنها فرو ریخت.

باطل رفتنی است و این مساله ای نیست که ما به آن افتخار کنیم. کار اصلی ما آوردن حق بود. «جاء الحق و زهق الباطل» و ملت ایران رسالت  خود را انجام داد و پیش از رفتن کامل باطل، حق را جایگزین نمود.

دوازدهم بهمن ماه آمدن حق بود و بیست و دوم بهمن، رفتن باطل و پیروزی انقلاب و به ثمر رسیدن خون شهیدان و نتیجه شیرین  سال ها مبارزه  مبارزین به رهبری امام خمینی .

و اینک بیش از چهار دهه از آن روزگاران می گذرد و فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتیم ، عده ای رو سفید که به تکلیف عمل کردند و عده ای رو سیاه که دین و انقلاب را به دنیای خود فروختند و بنده دنیا شدند.

ما زینبیان زمان همواره رسالت خود را نسبت به نگهداری و پاسداری از انقلاب اسلامی به دوش داشته و داریم و گوش به فرمان ولی زمان پاس می داریم خون شهیدان را و تلاش میکنیم آرمانهای انقلاب و ارزش ها حفظ شده  و اهداف انقلاب را پی میگیریم . ما زنان انقلابی دست از آرمان های امام و انقلاب برنمی داریم و  ایران را می سازیم و آبادی این کشور را به رخ جهانیان می کشانیم و فریاد می زنیم ما فرزندان خمینی کبیر هستیم و رسالت امروزمان بیرون کردن باطل هایی است که  خون شهیدان را پایمال کردند و ارزش ها را عوض کردند و خود طاغوت شده و مستکبر هستند . امام خمینی گفت : این زن ها شاه را بیرون کردند و ما اینبار  از قوه قضائیه میخواهیم که دست این طواغیت را از  بیت المال قطع کرده و مسئولین بیت المال را  جهت آسایش و رفاه مردم صرف کنند .

ملت ایران بزودی شاهان امروز را از سپهر سیاست بیرون خواهند کرد .

از هر چه غفلت کنیم از این دو روز الهی یعنی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ نباید غفلت کنیم. امام خمینی (ره)

برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.