شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 596
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 14 بهمن 1399 - 11:39 | 481 بازدید | ارسال توسط :

افتتاح درمانگاه تخصصی داخلی حافظه در منطقه۵ تهران

همزمان با سالروز تاسیس انجمن آلزایمر ایران، با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار منطقه۵ و برخی مدیران شهری، درمانگاه تخصصی داخلی حافظه مرکز آلزایمر ایران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مرکز آلزایمر ایران دارای بخشهای مختلف تخصصی جهت ارائه خدمات به سالمندان مبتلا به بیماری دمانس و آلزایمر […]

افتتاح درمانگاه تخصصی داخلی حافظه در منطقه۵ تهران

همزمان با سالروز تاسیس انجمن آلزایمر ایران، با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهردار منطقه۵ و برخی مدیران شهری، درمانگاه تخصصی داخلی حافظه مرکز آلزایمر ایران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مرکز آلزایمر ایران دارای بخشهای مختلف تخصصی جهت ارائه خدمات به سالمندان مبتلا به بیماری دمانس و آلزایمر است که با همکاری شهرداری منطقه۵ تجهیز و نوسازی شده و بخش تخصصی داخلی حافظه نیز افتتاح گردید.

محمود کلهری شهردار منطقه۵ با ابراز خرسندی از افتتاح کلینیک جدید جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان گفت : زمین اهدایی از طرف شهرداری دارای کاربری مرتبط و جهت خدمات رسانی به افراد مبتلا به دمانس و بیماری آلزایمر است و شهرداری در زمینه پیشگیری درمان و حمایت از بیماران مبتلا به آلزایمر در کنار این مجموعه قرار دارد.

همچنین حاجتی، رئیس هیات مدیره انجمن آلزایمر نیز با اشاره به فعالیتهای این انجمن در زمینه آموزش، حمایت، پیشگیری و درمان به ضرورت اجرای سند ملی دمانس در سیستم وزارت بهداشت جهت پیشگیری و غربالگری دمانس و بیماری آلزایمر تاکید و ابراز امیدواری کرد که توجه به موقعیت مکانی انجمن در شهرک اکباتان با جمعیت بالای سالمندی و همچنین نبود دستگاه MRI و FMRI و مرکز تصویر برداری، شرایط و حمایت مناسب برای تامین این دستگاه ها در مرکز تامین شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.