شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14915
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402 - 16:08 | 163 بازدید | ارسال توسط :

تولد دوباره پاس تهران

پاس تهران که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به همدان منتقل شده بود و سپس به خاطرات سپرده و منحل شد، بار دیگر ققنوس وار سر از خاکستر بیرون می آورد! با خبر شدیم گروهی از اهالی فوتبال و عاشقان تیم پاس، قصد دارند بار دیگر مکتب پاس را زنده و بار دیگر […]

تولد دوباره پاس تهران

پاس تهران که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به همدان منتقل شده بود و سپس به خاطرات سپرده و منحل شد، بار دیگر ققنوس وار سر از خاکستر بیرون می آورد!

با خبر شدیم گروهی از اهالی فوتبال و عاشقان تیم پاس، قصد دارند بار دیگر مکتب پاس را زنده و بار دیگر این تیم نوستالژیک و دوست داشتنی را از نو بسازند. این گروه با مدیریت ناصر فریاد شیران ابتدا قصد داشتند امتیاز یک تیم محبوب اسلامشهری به نام شهید اورکی را بخرند اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد و حالا قرار است پاس با امتیاز یک تیم دسته دومی کرج، حیات دوباره خود را آغاز کند. آنطور که شنیده می شود، حتی قرار است تمرینات این تیم طی چند روز آینده آغاز شود و به احتمال زیاد حسین فرکی از شناسنامه های تیم پاس هم این تیم را همراهی خواهد کرد.

ناصر فریاد شیران نیز در این راستا پیامی منتشر کرده است؛

آن زمان که می رفت تفکر بد اندیشان و ناپختگان در عرصه ورزش دیگر نام و نشانی از مکتبی وزین، اخلاق مدار و مردمی به نام ” پاس بزرگ” باقی نگذارد، دلسوزان این مرز و بوم کوشیدند تا پاس چون ققنوسی از خاکستر خود متولد گردد.
آری؛ ” ققنوس پاس ز خاکستر پر کشید .
با عنایت به منویات مقام معظم رهبری دام ظله) که؛ امر به ورزش امر به خوبیهاست، پیشکسوتان و دلسوزان عرصه ورزش گامی هر چند سخت و دشوار اما استوار را در راستای منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (دام ظله) در جهت مشارکت حداکثری بخش خصوصی به منظور مقابله با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان این خاک قهرمان پرور برداشته و باشگاه ورزشی پاس بزرگ تهران را در زادگاه خویش، تهران شهید پرور و قهرمان خیز جانی دوباره بخشیدند.

بر خود لازم می دانیم از تمامی زحمات پیشکسوتان ، قهرمانان و مسئولان ورزشی استان تهران به ویژه مدیر کل محترم اداره کل جوانان و ورزش استان تهران جناب آقای دکتر علی جوادی کمال امتنان و تشکر خویش را اعلام داشته و با حضوری قدرتمند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشگاه ورزشی پاس بزرگ تهران” در زمانی نه چندان دور ، عناوین قهرمانی خویش را در سطح کشور و عرصه های بین المللی تجدید نماید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.