شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19468
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 بهمن 1402 - 15:20 | 34 بازدید | ارسال توسط :

نشست هماهنگی با مسئولین استان معین منطقه ۳ در زمان وقوع بحران برگزار شد

نشست هماهنگی با مسئولین ستاد بحران استان معین منطقه ۳ (خراسان شمالی) در زمان وقوع بحران بصورت برخط و با حضور شهردار منطقه و اعضای ستاد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، غلامرضا شفیق مدیرکل بحران خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با همفکری، پیگیری و همکاری تمامی سازمان ها و دستگاه […]

نشست هماهنگی با مسئولین استان معین منطقه ۳ در زمان وقوع بحران برگزار شد

نشست هماهنگی با مسئولین ستاد بحران استان معین منطقه ۳ (خراسان شمالی) در زمان وقوع بحران بصورت برخط و با حضور شهردار منطقه و اعضای ستاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، غلامرضا شفیق مدیرکل بحران خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با همفکری، پیگیری و همکاری تمامی سازمان ها و دستگاه های متولی، تدبیرهای لازم جهت امدادرسانی سریع در مواقع بحرانی و حوادث اتخاذ شود.
در ادامه حمید جوانی شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: بی شک، جلساتی که در راستای مدیریت صحیح و به موقع بحران های احتمالی در آینده برگزار می شود، باعث کاهش بسیاری از خسارت های مالی و جانی می گردد.
شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: این منطقه آمادگی دارد تا اطلاعات به روز شده منطقه شامل، دسترسی ها، معابر دارای ترافیک، بیمارستان ها و مراکز درمانی، نقاط پیش بینی شده در مواقع بحرانی ،لیست و اطلاعات ادوات ،ماشین آلات ، تجهیزات و … را در اختیار استان معین(خراسان شمالی) قرار دهد.
در ادامه عزیزاله سلیمی رییس اداره برنامه ریزی، پاسخ و تمرین معاونت آمادگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران با اشاره به مانور سیل برگردان غرب تهران در ماه جاری اظهار داشت: در سناریوی این مانور، براساس شکستگی کانال در ایستگاه متروی ارم سبز، آب وارد بزرگراه شهید فهمیده و متروی تهران -کرج شده و به سمت شهرک اکباتان ادامه یافته و با ورود به بیمارستان مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، که پیامدهای این موضوع در ستاد مدیریت بحران کلان شهر تهران مورد توجه قرار می گیرد.
رییس اداره برنامه ریزی، پاسخ و تمرین معاونت آمادگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران افزود: در این مانور، هماهنگی درخصوص پیامدهای، بحران اتفاق افتاده، فضاهای پیرامون آن، اختلال ایجاد شده و خدمات رسانی به شهروندان و …. بحث و تبادل نظر خواهد شد.
سلیمی اظهار داشت: در بارندگی هایی که به عنوان سطح هشدار نارنجی اعلام می شود یک تیم تخصصی به محل اعزام می شود تا نقاط ویژه و حساس تحت نظارت باشد.
سلیمی بیان داشت: علاوه بر کانال زرگنده منطقه ۳ در خصوص سایر نقاط حساس و ویژه نیز در این جلسه بحث می شود.
نشست هماهنگی تمرین دورمیزی سراسری سیلاب در منطقه ۳ تهران بصورت برخط با مسئولین ستاد بحران استان معین(خراسان شمالی) و با حضور علایی مدیر کل امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و جمعی از روسای ادارات، جوانی شهردار منطقه و معاونین ایشان، شهرداران نواحی ششگانه، روسای سازمان های آب، برق، گاز، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و راهور برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.