شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 17047
  پرینتخانه » فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : 07 آبان 1402 - 10:51 | 120 بازدید | ارسال توسط :
با حضور اساتید بزرگ تاریخ؛

نسخه اول اپلیکیشن قرن روشن و امید رونمایی شد

روز بزرگداشت حافظ بود که از نسخه اول اپلیکیشن قرن روشن و امید رونمایی شد. این مراسم با تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش شعر محمد نوری به نام وطن و با اجرای مرتضی مهدی‌زاده_ روزنامه‌نگار، مدیر روابط عمومی پایگاه‌های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز و از طراحان اپلیکیشن […]

نسخه اول اپلیکیشن قرن روشن و امید رونمایی شد

روز بزرگداشت حافظ بود که از نسخه اول اپلیکیشن قرن روشن و امید رونمایی شد.
این مراسم با تلاوت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش شعر محمد نوری به نام وطن و با اجرای مرتضی مهدی‌زاده_ روزنامه‌نگار، مدیر روابط عمومی پایگاه‌های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز و از طراحان اپلیکیشن قرن روشن و امید آغاز شد.
استاد خسرو معتضد_ تاریخ نگار، مورخ، جمعیت شناس، مجری و کارشناس برنامه های تاریخ معاصر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مدرس تاریخ معاصر پیش از انقلاب در رادیو و تلویزیون و مدتی نیز در دانشکده افسری است که به عنوان اولین سخنران پیرامون تاریخ اوخر قاجاریه و دوران پهلوی رضا شاه صحبت کرد.
دکتر فائزه توکلی_ پژوهشگر در پژوهشکده تاریخ، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و نویسنده کتاب‌ تاریخ شفاهی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله پژواک زنان در تاریخ است که به عنوان دومین سخنران در حوزه زنان از سال ۱۳۰۰ تا به امروز به ایراد سخن پرداخت.
سخنران سوم این مراسم، استاد ثبوت_ استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ و فلسفه اسلامی است که درباره نهضت روحانیت در سال های ۱۳۰۰ تاکنون سخن گفت.
سخنران بعدی اصلان شاملو محمودی_ پژوهشگر، دیپلمات ارشد و سابق وزارت امور خارجه در دولت های دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات است که پیرامون حزب توده صحبت کرد.
صادق میرزا_ خواننده و از شاگردان استاد بزرگ شجریان است که در میانه‌ جلسه به صورت زنده اجرا کرد.
پرفسور سید حسن امین_ فیلسوف، حقوقدان، تاریخدان، نویسنده، مترجم، شاعر و مدیرمسئول ماهنامه حافظ است که پیرامون جبهه ملی و دکتر مصدق صحبت کرد.
محمدجواد مظفر از روزنامه‌نگاران پیشین، نویسنده و مدیر انتشارات کویر است که درباره چگونگی شکل گیری انقلاب و دوران انقلاب به ایراد سخن پرداخت.
علی شاملو محمودی_ طراح اپلیکیشن قرن روشن و امید، صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه‌های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز و روزنامه‌نگار نیز از دغدغه های یک روزنامه نگار سخن گفت.
همچنین حمیده عبدالهی از مجریان طرح، جانشین مدیر مسئول، سردبیر پایگاه‌های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز و روزنامه‌نگار هم طی صحبت کوتاهی از گردآوری اطلاعات اپلیکیشن سخن گفت.
محمدعلی آذربرزین_ از مجریان این طرح، مدیر فنی، مدیر آگهی و تبلیغات پایگاه‌های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز نیز پیرامون راه اندازی اپلیکیشن قرن روشن و امید صحبت کرد.
این مراسم در حالی به پایان رسید که کلیپی از اقدامات همکاران این دو پایگاه خبری پخش شد.

نویسنده : مرتضی مهدی‌زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.