شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22038
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ویژه تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 13:59 | 18 بازدید | ارسال توسط :
در نمایشگاه کتاب امسال

«طلسم گِرانزاد» نوشته شیدا قوام‌پوری رونمایی می‌شود

کتاب «طلسم گِرانزاد» نوشته شیدا قوام‌پوری اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب، رونمایی می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، کتاب «طلسم گِرانزاد»، داستانی فانتزی_تخیلی_علمی و ترسناک در شش جلد و توسط انتشارات نقش‌آذین چاپ شده است. شیدا قوام‌پوری نویسنده کتاب در توضیحی کوتاه درباره علت نگارش این کتاب چنین آورده است: کتاب طلسم گرانزاد را در […]

«طلسم گِرانزاد» نوشته شیدا قوام‌پوری رونمایی می‌شود

کتاب «طلسم گِرانزاد» نوشته شیدا قوام‌پوری اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، کتاب «طلسم گِرانزاد»، داستانی فانتزی_تخیلی_علمی و ترسناک در شش جلد و توسط انتشارات نقش‌آذین چاپ شده است.

شیدا قوام‌پوری نویسنده کتاب در توضیحی کوتاه درباره علت نگارش این کتاب چنین آورده است:

کتاب طلسم گرانزاد را در شش جلد با عنوان‌های آرش و راز اسرارآمیز، طلسم جادویی، مبارزه در مدرسه جادویی، آدم‌برفی افسانه‌ای و انجمن وکلای بی‌نام و نشان، نبرد روشنایی و تاریکی و سفر به سیاره اکالیپتوس قاتل، نوشتم که مانند اسامی کتاب‌ها موضوعی جذاب و هیجان‌انگیز دارد  و تا پیش از این در بازار کتاب، داستان‌هایی با این مضمون به چاپ نرسیده‌اند. قصه‌های این مجموعه درباره پسری به اسم آرش و دوستانش است که درگیر ماجراهایی عجیب‌ و غریب و ترسناک می‌شوند که باعث اتفاق‌هایی جالب و کشف معماهای مختلف و… می‌شود. خواندن این کتاب را به همه نوجوانان عزیز و کتابخوان پیشنهاد می‌کنم.

گفتنی است علاقمندان برای حضور در مراسم رونمایی کتاب شش جلدی طلسم گرانزاد، می‌توانند در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از تاریخ نوزدهم تا بیست‌وششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود، در غرفه انتشارات کودک و نوجوان نقش‌آذین حضور داشته باشند.

لازم به ذکر است که شیدا قوام‌پوری، نویسنده کتاب در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه انتشارات حضور داشته و پاسخ‌گوی علاقمندان، نوجوانان و… خواهد بود.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.