شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 22041
  پرینتخانه » آخرین اخبار, ویژه تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1403 - 17:56 | 22 بازدید | ارسال توسط :
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد:

ارایه ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد های بهداشتی استان البرز مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن، دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته […]

ارایه ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد های بهداشتی استان البرز مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن، دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از آغاز هفته سلامت خبر داد و گفت: هفته سلامت با شعار مردمی سازی سلامت از یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده است. سلامت حق همه آحاد جامعه است و مشارکت در تامین و ارتقا سلامت خود و جامعه یک مسئولیت اجتماعی و همگانی است.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش های زندگی برای تامین سلامت مردم و به ویژه با موضوع ” شعار سال”  و همچنین جلب مشارکت مردم، مشارکت دستگاه ها و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و جلب حمایت سیاست گذاران و مدیران ارشد در پشتیبانی از برنامه های سلامت را اهداف مهم این هفته برشمرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری و آموزش در دستیابی به جامعه سالم خاطر نشان کرد: ۳۳۸ واحد بهداشتی شامل مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت، خدمات سطح یک سلامت را به البرزنشینان ارائه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به واحد های بهداشتی استان مراجعه کرده اند و بیش از ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمت بهداشتی توسط مراکز بهداشتی ارایه شده است.

صیادی با بیان اینکه بسته های خدمتی سلامت برای تمام افراد خانواده، پیش از تولد تا سالمندی در کلیه مراکز بهداشتی استان ارایه می شود، از البرزنشینان خواست با هدف مردمی سازی سلامت  به نزدیک ترین واحد بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و از این خدمات رایگان بهره مند شوند.

خبرنگار: مسیحا اقتداریان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.