شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14010
  پرینتخانه » استانها, ویژه تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 15:22 | 199 بازدید | ارسال توسط :

شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز نماد روی ریل موفقیت

رییس اتاق تعاون استان البرز گفت: شرکت تعاونی فوق اگر  از بعد جایگاه  استانی و ملی درست و بجا حرکت کند، می تواند از جمله شرکت های موفق و بنوعی فرا ملی و برند کشور شود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، عصر پنج شنبه  ۱۵تیرماه سالجاری ، اولین جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی […]

شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز نماد روی ریل موفقیت

رییس اتاق تعاون استان البرز گفت: شرکت تعاونی فوق اگر  از بعد جایگاه  استانی و ملی درست و بجا حرکت کند، می تواند از جمله شرکت های موفق و بنوعی فرا ملی و برند کشور شود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، عصر پنج شنبه  ۱۵تیرماه سالجاری ، اولین جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان البرز  به منظور انتخاب  مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فوق  در محل  اتاق تعاون  استان برگزار شد.
علی مختاری  رییس اتاق تعاون استان، در ابتدای جلسه با حضور  کوتاه خود جهت تبربک و آرزوی موفقیت برای شرکت تعاونی  مدیریت و توسعه صادرات استان البرز،   خاطرنشان کرد:  شرکت اگر  از بعد جایگاه  استانی و ملی درست و بجا حرکت کند، می تواند از جمله شرکت های موفق و بنوعی فرا ملی و برند کشور شود.
وی همچنین گفت:  در همین راستا    اتاق تعاون  و اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با بهره مندی از نقطه نظرات جناب آقای دارایی مدیر کل محترم این اداره کل،  تمام تلاش خود را جهت موفقیت این شرکت  معطوف  کرده  و این شرکت را در نیل به اهداف  تعیین شده ، برای پیشبرد و رسیدن به پویایی و رشد و توسعه اقتصاد استان، حمایت خواهند کرد.
شایان ذکر است در این جلسه  ، علاوه بر انتخابات و انتصابات ، موضوعات مهمی پیرامون   تبیین اهداف شرکت، در قالب سیاست  های کلان  در اجرا طرح  و مصوباتی  چون،  دستورالعمل راهبردی  جهت  تدوین برنامه  سه ماهه اول
چشم انداز شرکت در خصوص اهداف و برنامه ها  بر اساس  چارچوب ها  و قوانینی که ذیل مجموعه بحث و گفتگو میشود،  و  همچنین محل استقرار شرکت تعاونی را نیز در پی داشت.
قابل ذکر این که،پس از فرایند انتخابات ،  حسین عطری  به عنوان  مدیرعامل و رییس هیات مدیره   ،  داوود طهماسبی به عنوان نائب  رییس و منیژه مختاری به عنوان  منشی  هیات مدیره انتخاب شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.