شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12809
  پرینتخانه » ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 07 خرداد 1402 - 19:24 | 11227 بازدید | ارسال توسط :
تعرض نظامیان طالبان به مرزهای ایران!

اینجا ایران است، سرزمین جمجه های شکسته زیر تانک ها برای حفظ مرزها

محمد قربانی_ فرمانده پیشین گردان امام علی (ع) جنوب غرب تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت «محمدمهدی احمدی»_ مرزبان، در یادداشتی عنوان کرد:
اینجا ایران است، سرزمین جمجه های شکسته زیر تانک ها برای حفظ مرزها

چقدر ملت ایران تحقیر شده اند که گروه تروریسی و افراطی تازه به قدرت رسیده طالبان در روز روشن تمام مواضع دیپلماسی و قوانین بین المللی حریم مرزی را نقض کرده و با سلاح سنگین (آرپیجی) برجک های ایرانی را مورد هدف میدهد. جوانان ما را به شهادت می رسانند و هیچ مقامی در سیاست خارجی نمی تواند پاسخی دندان شکن به این گستاخی دهد.

فرماندهان طالب که اکثرا قاچاقچی مواد مخدر یا مزدور و جنایت کار بودند، عصر دیروز و امروز به راحتی سخن از فتح ایران می زنند. آنگاه ما از نبرد با آمریکا سخن می گوییم در حالی که سیاستمداران امور خارجه در حفظ و کنترل حریم مرزی در سیاست های همسایه دچار ضعف هستند .
مسئولین امور خارجه اگر نمی توانند در موضع امور سیاست های خارجی پاسخی دندان شکن به این مزدوران دهند از مسئولیت خود کنار بروند و پیش از این با آبروی ملت بزرگ ایران بازی نکنند و اجازه دهند نیروهای هنگ مرزی اختیار کافی برای حفاظت از مرزهای ایران اسلامی را داشته باشند.
با وجود تمام احترامی که ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردمان افغانستان قائل است، طالبان را از مردم افغان ندانسته و این قوم جنایتکار و افراطی تا تشکیل حکومت و دولت فراگیر در افغانستان را فاقد اعتبار سیاسی در مجامع بین المللی و دولتی خودخوانده و غیر قانونی می داند.
برای نابودی گروه تروریستی طالبان یعنی همان تفاله های داعش،  و تحویل حکومت فراگیر به ملت بزرگ افغانستان؛ نیاز به حضور نظامی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و تکاوران مرزی نزاجا نیست، بلکه تنها یگان های عملیاتی بسیج که عامل اصلی نابودی داعش در سوریه بودند، استعداد و توانایی آن را دارند تمام خاک افغانستان را در عرض کمتر از چند روز فتح کرده و تحویل مردم افغانستان دهند.
لذا کپرنشینانی که از انسانیت ذره ای بویی نبرده اند و با جنایت و خون ریزی مردمان بی گناه در افغانستان به قدرت رسیده اند از فتح ایران بزرگ و تاریخی که وجب به وجب خاکش با خون دلیرانش پاینده مانده است سخن نگویند .
اینجا ایران است، سرزمین آتروپات و مادها ، سرزمین کوروش و پارس ها، سرزمین کاوه، آرش، رستم و زال ها، سرزمین جمجه های شکسته زیر تانک ها برای حفظ مرزها …

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.