شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 14 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11633
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 16 فروردین 1402 - 12:29 | 70 بازدید | ارسال توسط :
همزمان با  اختتامیه «دهکده بهار ایران »  و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام می شود؛

پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در بوستان آزادگان منطقه ۱۵

🔹 شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری آیین اختتامیه جشن «دهکده بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت  امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: در این مراسم کیکی به طول ۳۰ متر و وزن تقریبی ۲۰۰ کیلوگرم در بوستان آزادگان پخت و میان شهروندان توزیع می شود. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه […]

پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در بوستان آزادگان منطقه ۱۵

🔹 شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری آیین اختتامیه جشن «دهکده بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت  امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و گفت: در این مراسم کیکی به طول ۳۰ متر و وزن تقریبی ۲۰۰ کیلوگرم در بوستان آزادگان پخت و میان شهروندان توزیع می شود.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک میلاد خجسته کریم اهل بیت (ع) گفت: این ویژه برنامه با مشارکت مناطق ۱۲ و ۱۴ (پهنه جنوب شرق) و کانون خدمت رضوی  با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) پنج شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰ همزمان با پخش صلوات خاصه از سکوی فرهنگی هنری بوستان آزادگان آغاز می شود.

🔹 او با اشاره به اینکه در ادامه مراسم  خادمین حرم آستان قدس رضوی اقدام به برش و توزیع کیک بین شهروندان و روزه داران  می کنند افزود: در کنار این برنامه چایخانه حضرت رضا (ع)  نیز توسط خادمان آستان رضوی به فعالیت پرداخته و به توزیع چای حضرتی خواهند پرداخت.

🔹 شهردار منطقه در ادامه به استقبال پرشور شهروندان از «دهکده بهار ایران» پرداخت و افزود: این دهکده از ساعت ۱۷ تا ۲۲ با اجرای برنامه های متنوعی نظیر گروه کودک و نوجوان، اجرای موسیقی، شعبده بازی، مجری، مسابقات فرهنگی و هنری و گروه موسیقی اقوام پذیرای شهروندان و مسافران نوروزی بود.

🔹 شیری در پایان خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه به مدت ۱۵ روز با مشارکت پهنه جنوب شرق تهران (مناطق ۱۲ و ۱۴ و ۱۵ ) و سرای محلات و نیز با برپایی بازارچه کوچکی از صنایع دستی با استقرار ۱۰ میز توسط زنان سرپرست خانوار میزبان شهروندان بود.

🔹 برپایه این گزارش؛ آیین اختتامیه جشن «دهکده بهار ایران» همزمان با ولادت با سعادت  امام حسن مجتبی (ع) با  برش و توزیع کیک ۳۰ متری پنج شنبه ۱۷ فروردین ساعت ۲۰ در بوستان آزادگان با حضور شهروندان برپا می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.