شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15750
  پرینتخانه » چند رسانه ای تاریخ انتشار : 16 شهریور 1402 - 13:35 | 134 بازدید | ارسال توسط :

رهبری بازار توسط شرکت های چینی صنعت باتری

بر اساس گزارش موسسه مشاوره بازار کره جنوبی SNE Research در روز چهارشنبه، شرکت‌های چینی در هفت ماه اول سال جاری به تسلط بر بازار جهانی باتری‌های برق ادامه دادند و مسئول بیش از سه پنجم نصب‌های باتری در سراسر جهان بودند. بر اساس آخرین گزارش، شش شرکت باتری‌سازی چینی از ژانویه تا ژوئیه با […]

رهبری بازار توسط شرکت های چینی صنعت باتری

بر اساس گزارش موسسه مشاوره بازار کره جنوبی SNE Research در روز چهارشنبه، شرکت‌های چینی در هفت ماه اول سال جاری به تسلط بر بازار جهانی باتری‌های برق ادامه دادند و مسئول بیش از سه پنجم نصب‌های باتری در سراسر جهان بودند.

بر اساس آخرین گزارش، شش شرکت باتری‌سازی چینی از ژانویه تا ژوئیه با سهم بازار ۶۲٫۹ درصدی در بین ۱۰ شرکت برتر جهانی از نظر نصب باتری قرار گرفتند. کره جنوبی با سه شرکت و ژاپن با یک شرکت به دنبال آن هستند.

به طور خاص، غول باتری چینی Contemporary Amperex Technology Co Ltd موقعیت پیشرو خود را با ظرفیت کل نصب شده ۱۳۲٫۹ گیگاوات ساعت حفظ کرد که ۵۴٫۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. سهم بازار جهانی آن به ۳۶٫۶ درصد رسید.

 تولیدکننده خودروهای برقی چینی BYD با ۵۸٫۱ گیگاوات ساعت در رتبه دوم جهان قرار گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۴٫۱ درصد رشد داشت. LG Energy Solution کره جنوبی با ۵۱٫۴ گیگاوات ساعت به دنبال آن بود. CALB، EVE، Gotion High-Tech و Sunwoda چین نیز در میان ۱۰ شرکت برتر قرار گرفتند.

‏SNE Research گفت که BYD در هفت ماه اول عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است و بر اساس رقابت قیمتی خود در جنبه هایی مانند زنجیره تامین باتری داخلی و ساخت خودرو به محبوبیت گسترده ای دست یافته است.

ژو می، محقق ارشد آکادمی تجارت بین‌المللی و همکاری اقتصادی چین در پکن، می‌گوید: «عملکرد قابل‌توجه شرکت‌های باتری‌سازی چینی را می‌توان به افزایش تقاضا از کشورهای مصرف‌کننده بزرگ خارج از کشور برای انرژی‌های تجدیدپذیر و وسایل نقلیه انرژی‌های نو نسبت داد. شرکت‌های محلی پیشرفت‌های تکنولوژیکی بزرگی در تولید باتری‌های لیتیومی داشته‌اند.”

در حال حاضر، بیش از ۱۰ شرکت چینی باتری برق، برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در خارج از کشور اعلام کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.