شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 12999
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 12 خرداد 1402 - 20:49 | 89 بازدید | ارسال توسط :
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز:

حمایت از شرکتهای مستقر در شهرک‌های صنعتی با ارتقاء سطح همکاریها

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز ارتقاء سطح همکاریها و تعامل دوسویه و مطلوب فی مابین بانک و شرکتهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان را سبب افزایش توانمندی بانک در زمینه حمایتهای اعتباری و پرداخت تسهیلات به آنها می‌شود. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار….. علی غیاثی در حاشیه بازدید از شرکتهای شهرک صنعتی اشتهارد ، […]

حمایت از شرکتهای مستقر در شهرک‌های صنعتی با ارتقاء سطح همکاریها

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز ارتقاء سطح همکاریها و تعامل دوسویه و مطلوب فی مابین بانک و شرکتهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان را سبب افزایش توانمندی بانک در زمینه حمایتهای اعتباری و پرداخت تسهیلات به آنها می‌شود.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار….. علی غیاثی در حاشیه بازدید از شرکتهای شهرک صنعتی اشتهارد ، لزوم همکاری و تعامل دوسویه فی مابین بانک و شرکتهای تولیدی و صنعتی جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح استان بر مبنای قرارداد عاملیت بانک با شرکت شهرکهای صنعتی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون همواره نگرش مثبتی نسبت به همکاری با شرکتهای تولیدی و بنگاههای اقتصادی مستقر در شهرکهای صنعتی داشته و دارد.
وی افزود : در این راستا با انعقاد تفاهم نامه ای که توسط مدیران ارشد بانک با شرکت شهرکهای صنعتی صورت پذیرفته، زمینه ارتقاء سطح همکاریهای فی مابین و حمایت های بیشتری از شرکتهای مستقر در این شهرک ها در سطح استانها پدید آمده که نیازمند حمایت طرفین و برنامه ریزی جهت نیل به اهداف مشترک و منافع طرفین میباشد.
غیاثی نیاز روز افزون شرکتهای صنعتی وتولیدی به حمایت و تامین مالی بالاخص تسهیلات سرمایه در گردش را جزء لاینفک تولید و اقتصاد دانست و تصریح کرد: بانک توسعه تعاون همواره درصدد هدایت هدفمند منابع مالی به سمت این شرکتها جهت تضمین چرخش چرخ تولید و اقتصاد کشور بوده، که در این راستا با کاهش محسوس بروکراسی اداری و بهره گیری از پرسنل مجرب و کارشناسان توانمند و ایجاد تعامل مطلوب فیمابین، از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نبوده است.
مدیر شعب استان البرز همچنین کمبود منابع مالی و کاهش توان بانکها در زمینه تامین مالی و پرداخت تسهیلات را از دیگر دغدغه بانکها برشمرد و گفت: به نظر می رسد راهکار برون رفت از این مشکلات، تعامل مطلوب میان بانک و شرکتها بر مبنای تفاهم است که، سبب تقویت منابع بانکی شده و در مقابل نیز، در زمان مقتضی همچنین هدایت این منابع به سمت و سوی این شرکتها و تامین سرمایه در گردش آنها را شامل شود.
غیاثی در بخش دیگری به تغییرات گسترده در زمینه خدمات نرم افزاری و غیر حضوری بانک اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به هدف گذاری صورت پذیرفته در خصوص ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی و نرم افزاری بانک به مشتریان، طی هفته های آتی شاهد رونمایی از بانکداری پیشرفته دیجیتال با تاکید بر کاهش بروکراسی اداری و مدیریت زمان مشتریان خواهیم بود که در نهایت سب ارائه خدمات مطلوبتر از پیش، به مشتریان محترم ارائه خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.