شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2555
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 19 آبان 1400 - 11:28 | 93 بازدید | ارسال توسط :

*«جفا به حقوق مردم و مواضع یک مرجع تقلید!»*

🔹یک بار دیگر بر اساس روال معمول، بلوای به وجود آمده در انتقاد و دفاع از شأن و جایگاه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، اصل مسأله را به حاشیه برد!
*«جفا به حقوق مردم و مواضع یک مرجع تقلید!»*

🔹با این جوسازی و جنجال، از جان کلام و دغدغه‌های مرجع تقلیدی با عمری به درازای یک قرن، که از تجربه همکاری در مسئولیت‌های گوناگون با نظام جمهوری اسلامی نشأت می‌گرفت، فاصله گرفته شد. بلواگران بهتر دیدند که از کنار سخن زیبا و بسیار معقول و دلسوزانه ایشان که حاصل عمری تجربه و مشاهده واقعیت‌های عریان جریان امور در جمهوری اسلامی و قربانی شدن مردم و آینده کشور است، بگذرند.

🔹در حالی که معلوم نیست مسئولان، چرا پس از گذشت چندین دهه و اتخاذ سیاست‌های خطا در ارتباطات جهانی و منطقه‌ای و تحمیل آثار زیان‌بار آن بر کشور و مردم، هم‌چنان بر آن مشی و مسیر اصرار دارند‌.

🔹فریاد و سخن هیچ‌کس از مردم کوچه و بازار گرفته تا فرهیختگان و دانشگاهیان و صنعتگران و بسیاری از روحانیون دلسوز و مدافع نظام و امروز، توصیه‌های یک مرجع عالیقدر تقلید را نمی‌شنوند؟

🔹تا اندک فرصتی باقی است بشنوید! عزیزان مسئول، تا روابط و مناسبات کشور در دنیای به هم پیوسته کنونی، با سایر کشورهای جهان و منطقه به وضعیت عادی باز نگردد و کدورت‌ها التیام نیابد و دشمنی‌ها به دوستی و همکاری متقابل بدل نگردد و امکان سرمایه‌گذاری اساسی خارجی و جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج کشور محقق نگردد، امور کشور اصلاح نخواهد شد و بیهوده دور خود می‌چرخیم و ره به جایی نخواهیم برد.

🔹این همه تنها در پرتو *«سیاست‌های توسعه محور»* عملی خواهد شد.

https://instagram.com/mohammad.javad.mozaffar

نویسنده : محمدجواد مظفر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.