شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9803
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 15 شهریور 1401 - 14:47 | 103 بازدید | ارسال توسط :
افتتاحیه دهمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری؛

آیت الله جنتی: مردم اول باید آب و نان داشته باشند و بعد بقیه چیزها

دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم با تلاوت قرآن کریم و سخنرانی آیت الله جنتی ریاست مجلس خبرگان رهبری آغاز شد آیت الله جنتی طی سخنانی به اهمیت سفر اربعین اشاره کرد و از دولت و ملت عراق بخاطر مهمان نوازی زوار اربعین تشکر و قدردانی کرد.
آیت الله جنتی: مردم اول باید آب و نان داشته باشند و بعد بقیه چیزها

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: زائران اجازه ندهند اختلافات سیاسی به مراسم اربعین ضربه ای بزند.
او در ادامه توصیه های را به رائرین اربعین داشت و گفت: بر همه زوار لازم است هوشیاری کامل در برابر توطئه های آمریکایی و رژیم صهیونیستی داشته باشند و اجازه ندهند برخی اختلافات سیاسی و مسائل حاشیه ای به این مراسم که عظمت و وحدت شیعیان است ضربه ای وارد کند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمن اخیرا از گروه‌های محور مقاومت مانند سوریه و یمن، شکست‌های سختی خورده است و به دنبال فتنه‌انگیری است، عنوان کرد: بنابراین بر همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی واجب است که با به کارگیری همه توان خود و هوشیاری کامل، توطئه دشمن را خنثی کنند.
او بیان کرد: دولت در یک سال گذشت توانست توفیقات خوب و قابل توجهی داشته باشد. شاهد بودیم که در این مدت آرمان‌های امام خمینی (ره) برحسته شد و رئیس جمهور رفتار اشرافی ندارد.
آیت الله جنتی در پایان سخنان خود در مراسم افتتاحیه و با توجه به مشکلات و معضلات اقتصادی به دولت سیزدهم توصیه اقتصادی کرد و گفت: مردم اول باید آب و نان داشته باشند و بعد ما بقی مسائل رسیدگی کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری، یاد و خاطره اعضای فقید خبرگان رهبری از اجلاسیه پیش تاکنون بویژه آیت الله ری شهری- نماینده مجلس خبرگان رهبری از استان تهران را گرامی داشت.
پس از سخنان رئیس مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید احمد خاتمی دستور جلسه را قرائت کرد.
گفتنی است؛ قرار است، ادامه اصلاحیه قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری که تا فصل پنجم تمام شده بود در جلسات امروز و فردای خبرگان انجام شود.
همچنین سخنران ویژه این اجلاسیه《 حسین امیر عبدالهیان》 وزیر امورخارجه است که پیرامون برجام و پرونده هسته ای به نماینده گان مجلس خبرگان رهبری گزارش دهد.
《حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی 》 و 《 حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی 》 روسای جمهور کنونی و سابق بعنوان نماینده گان مجلس خبرگان رهبری در این اجلاسیه حضور دارند.

نویسنده : علی شاملو- خبرنگار پایگاه خبری صدای چراغ روشن در دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.