شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14775
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 10 مرداد 1402 - 14:23 | 68 بازدید | ارسال توسط :

شگفت‌زدگی ورزشکاران و اعضای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان از امکانات چنگ‌دو

«شگفت‌انگیز» واژه‌ای است که پیوسته از دهان ورزشکاران و سایر اعضای کاروان‌های ورزشی حاضر در چنگ‌دو، مرکز استان سی‌چوان، محل برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان شنیده می‌شود. ورزشکاران و سایر اعضای کاروان‌های ورزشی حاضر در این رویداد، روز جمعه در آیین گشایش آن گفتند که عمیقاً تحت تأثیر امکانات ورزشی در مرکز استان سی چوان قرار […]

«شگفت‌انگیز» واژه‌ای است که پیوسته از دهان ورزشکاران و سایر اعضای کاروان‌های ورزشی حاضر در چنگ‌دو، مرکز استان سی‌چوان، محل برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان شنیده می‌شود.

ورزشکاران و سایر اعضای کاروان‌های ورزشی حاضر در این رویداد، روز جمعه در آیین گشایش آن گفتند که عمیقاً تحت تأثیر امکانات ورزشی در مرکز استان سی چوان قرار گرفته‌اند و تأکید کردند که چنگ‌دو سطح برگزاری را برای میزبان‌های آینده بالا برده است.

«لئونز ادر»، سرپرست فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی گفت که کمیته برگزاری بازی‌ها پس از شنیدن نظرات تمام طرف‌ها، صادقانه به منظور به کار گرفتن آنها و ایجاد بهترین امکانات برای درخشش ورزشکاران شرکت‌کننده در این بازی‌ها تلاش کرده است.

در مجموع ۶ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از ۱۱۳ کشور و منطقه جهان در ۲۶۹ رویداد و ۱۸ رشته ورزشی بازی‌‌های چنگ‌دو تا ۸ اوت با یکدیگر رقابت خواهند کرد. به این منظور، ۱۳ مکان جدید برای این مسابقات ساخته شده و در عین حال ۳۶ نیز ورزشگاه برای رسیدن به سطح استاندارد بین‌المللی بازسازی شده‌اند.

ورزشکاران شرکت‌کننده نیز مانند سرپرست فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی گفتند که تحت تأثیر  استقبال گرمی قرار گرفته‌اند که از آنها شده است.

«اِلوِنیل والاریوان» از هند که روز شنبه در سالن تیراندازی چنگ‌دو نشان طلای تفنگ بادی ۱۰ متر زنان را به دست آورد، گفت: «محل برگزاری مسابقات و خدمات آن بسیار بهتر از بیشتر مکان‌هایی است که قبلاً در آنها مسابقه داده‌ام… من واقعاً خوشحالم که در چنگ‌دو هستم.»

سوفوس راسموسن، سرپرست کاروان ورزشی نروژ نیز گفت که از نحوه سازماندهی همه بخش‌های این رقابت‌ها بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و به نظر او کمیته برگزاری بازی‌های امسال سطح کار را برای کمیته‌های بعدی بسیار بالا برده است.

راسموسن گفت که مراسم افتتاحیه روز جمعه به قدری باشکوه بود که ورزشکاران و اعضای کاروان‌ها، آخر هفته بیشتر از هر چیز دیگری درباره آن با یکدیگر صحبت ‌کرده‌اند.

“باورنکردنی بود و هیچ شباهتی به (هیچ مراسمی) نداشت که قبلاً در آن شرکت کرده بودم. انتظار داشتم که تماشایی باشد اما نه در آن سطح. تماشاگران نیز که فوق العاده بودند، هرگز آن را فراموش نخواهند کرد. “

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.