شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 9654
  پرینتخانه » استانها تاریخ انتشار : 12 شهریور 1401 - 19:16 | 92 بازدید | ارسال توسط :
طی بازدید از شرکتهای تعاونی مطرح شد:

ارتقاء سطح همکاری های با تبیین رویکرد جدید، حمایت از شرکتهای تعاونی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: حمایت از تولید و اشتغالزایی شرکتهای تعاونی اولویت بانک توسعه تعاون میباشد که با تبیین رویکرد جدید مدیریتی، اهتمام ویژه ای در زمینه ارتقاء سطح همکاریهای فی مابین بانک و شرکتهای تعاونی شکل گرفته است.
ارتقاء سطح همکاری های با تبیین رویکرد جدید، حمایت از شرکتهای تعاونی

به گزارش خبرنگار صدای چراغ روشن؛ علی غیاثی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز به مناسبت هفته تعاون به همراه مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن بازدید از تعاونی های فعال شهرستان ساوجبلاغ طی جلسه ای مشترک به بررسی وضعیت و مشکلات تعاونی های این شهرستان پرداخت.
غیاثی حمایت بی بدیل مجموعه بانک توسعه تعاون از تعاونی ها و تولیدکنندگان را در امر توسعه و اشتغال یادآور شد و اظهار کرد: مایه افتخار و مباهات مجموعه مدیریت بانک توسعه تعاون میباشد که شاهد پیشرفت و ارتقاء سطح تولید و اشتغال شرکتهای تعاونی و حضور پرقدرت محصولات تولیدی آنها در سطح بازار میباشیم.
وی افزود: جهت ارتقاء سطح تولید و اشتغال فعلی از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.
غیاثی با خاطر نشان کردن اختصاص ۷۰ درصد منابع و تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها تصریح کرد: تعامل همه جانبه و مطلوب تعاونی ها با بانک و انتقال منابع و تمرکز عملیات مالی آنها در بانک توسعه تعاون میتواند به تقویت جایگاه و منابع بانک در راستای افزایش توان مالی و تسهیلاتی بانک در حمایت از شرکتهای تعاونی و تولیدی کمک کند.
غیاثی با بیان این مطلب که، هدف این جلسات علاوه بر بررسی مشکلات تعاونگران و تولیدکنندگان این حوزه ارتقاء سطح روابط و تعاملات با رویکرد حمایت از اشتغال و تولید استان میباشد که در این زمینه بانک نیز به عنوان تنها بانک تخصصی و حمایتی بخش تعاون که عاملیت صندوق توسعه ملی را نیز برعهده دارد انتظار حرکت روبه جلو و سازنده تعاونی ها در این زمینه را دارد.
مدیر شعب استان البرز رویکرد مدیریتی جدید حاکم بر بانک را رویکردی بر مبنای حمایت حداکثری از شرکتهای تعاونی عنوان کرد و اذعان داشت: همانطور که میدانید این رویکرد بر مبنای حمایت حداکثری از شرکتهای تعاونی، تولیدی و صنعتی تبیین شده و هدف آن کاهش دغدغه تولیدکنندگان و بنگاههای اقتصادی بالاخص تعاونی ها میباشد که هم اکنون شاهد آن بوده و بارها توسط مدیران استانی مربوطه مورد تایید قرار گرفته است

نویسنده : مسیحا اقتداریان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.