شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20928
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 21 اسفند 1402 - 13:42 | 28 بازدید | ارسال توسط :
طرح شناسایی و پلمب پلاک های قرمز ادامه دارد؛

پلمب ۷۳ پلاک قرمز در شوش و اتابک

🔸شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۷۳ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در سطح نواحی یک و دو با اجرای چندین طرح ضربتی از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون و پلمب شد. 🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه طرح شناسایی  و پلمب پلاک های قرمز از […]

پلمب ۷۳ پلاک قرمز در شوش و اتابک

🔸شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۷۳ خانه موسوم به پلاک قرمز (محل تجمع معتادان متجاهر) در سطح نواحی یک و دو با اجرای چندین طرح ضربتی از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون و پلمب شد.

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه طرح شناسایی  و پلمب پلاک های قرمز از ابتدای سال در  دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفت افزود: در هر جلسه پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک‌های قرمز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ به شناسایی  پلاک های قرمز در سطح ناحیه یک منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۵۹ پلاک قرمز از ابتدای سال طی فازهای متعدد، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ شده نیز پس از طی مراحل قضایی، اعمال قانون می‌شوند.

🔸شیری عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۴ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو طی این مدت پلمب شده است.

🔸او در ادامه افزود: همچنین از ابتدای امسال، ۹ هزار و۳۵۰ معتاد متجاهر از منطقه ١۵ جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب‌ «یاورشهر» شده‌اند.

🔸شهردار منطقه  با بیان اینکه اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است افزود: این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.