شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15116
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 23 مرداد 1402 - 16:30 | 129 بازدید | ارسال توسط :
در جلسه ارتباط مستقیم شهردار منطقه 15 با شهروندان صورت گرفت:

پاسخگویی  به ۱۶۶ تماس از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷

🔹 صبح امروز شهردار و معاونین و مدیران منطقه ۱۵ پای تلفن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ نشستند و به مدت دو ساعت به تماسهای تلفنی  ۱۶۶ شهروند پاسخ دادند. 🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  صبح امروز محمد شیری، شهردار منطقه به همراه معاونین و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط […]

پاسخگویی  به ۱۶۶ تماس از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷

🔹 صبح امروز شهردار و معاونین و مدیران منطقه ۱۵ پای تلفن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ نشستند و به مدت دو ساعت به تماسهای تلفنی  ۱۶۶ شهروند پاسخ دادند.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  صبح امروز محمد شیری، شهردار منطقه به همراه معاونین و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.

🔹 شهردار منطقه ۱۵ به همراه همکاران خود در این جلسه، به۱۶۶ تماس تلفنی از سوی شهروندان منطقه ۱۵ پاسخ داد که بیشترین درخواست‌های شهروندان با موضوعات سد معبر واحد صنفی و دستفروشان، فنی و عمران، خدمات شهری، ، شهرسازی (صدور پروانه وساخت و ساز غیر مجاز) و… بود و در مورد این درخواست‌ها، دستورات لازم برای رفع مشکلات به حوزه‌های مربوطه صادر شد.

🔹 برپایه این گزارش؛ محمد شیری شهردار منطقه در این جلسه ضمن تشکر از همکاران سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷  از روند بسیار خوب رسیدگی به پیامهای مردمی ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش می کنیم تا روند خدمات رسانی مطلوب به مردم در منطقه ادامه داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.