شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18454
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 29 آذر 1402 - 20:23 | 70 بازدید | ارسال توسط :
به همت گروه هنری آیتیست برگزار می‌شود؛

نگارخانه بهارک «نقطه شروع» هنرجویان آکادمی هنری گالریا خواهد شد

افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشیخط و خط کوفی «نقطه شروع» شامل آثار منتخبی از هنرجویان آکادمی هنری گالریا با مدیریت غلامحسین الطافی در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود. به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه گروهی نقاشیخط و خط کوفی «نقطه شروع» که شامل آثار منتخبی از هنرجویان آکادمی هنری گالریا با مدیریت غلامحسین الطافی است، ساعت […]

نگارخانه بهارک «نقطه شروع» هنرجویان آکادمی هنری گالریا خواهد شد

افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشیخط و خط کوفی «نقطه شروع» شامل آثار منتخبی از هنرجویان آکادمی هنری گالریا با مدیریت غلامحسین الطافی در نگارخانه بهارک برگزار می‌شود.
به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه گروهی نقاشیخط و خط کوفی «نقطه شروع» که شامل آثار منتخبی از هنرجویان آکادمی هنری گالریا با مدیریت غلامحسین الطافی است، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۱ دی ماه سال جاری با حضور پدیدآورندگان آثار در نگارخانه بهارک افتتاح می‌شود.
گفتنی است؛ آموزش‌های آکادمی هنری گالریا، در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و در سال‌های پایانی دهه ۱۳۸۰، نمایشگاه‌های متعددی در فرهنگسراها، نمایشگاه بین‌المللی قرآن و کتاب برگزار کرد. آکادمی هنری گالریا در سال ۱۳۸۹، دفتری در تجریش افتتاح کرد و در آنجا، حدود ۳ سال فعالیت داشت سپس از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵، فعالیت‌ها به برج آزادی تهران منتقل شد بعد از آن، از سال ۱۳۹۵ تا هم‌اکنون در غرب تهران در حال فعالیت و به آموزش و تولید آثار هنری مشغول است و تا به حال، ۵ نمایشگاه گروهی از هنرجویان سال‌های گذشته آکادمی هنری گالریا در فرهنگسراها و همچنین، موزه رضا عباسی برگزار شده است.
غلامحسین الطافی طراح، خوشنویس، گرافیست و مدیر آکادمی هنری گالریا است که فعالیت هنری خویش را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرده، در بیش از ۳۰ نمایشگاه هنرهای تجسمی در داخل و خارج از کشور شرکت داشته، طراحی لوگوی بیش از ۲۰ برنامه تلویزیونی و شرکت‌های دولتی و خصوصی را انجام داده و ۴ دوره دبیری جشنواره هنرهای تجسمی کیش را بر عهده داشته است. علاوه بر اینکه بیش از ۵۰ لوح و تندیس از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی دریافت و در سال ۱۳۸۸، فونت «خاتم» را طراحی کرده است.
علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای آثار نقاشیخط و خط کوفی به نمایش درآمده در «نقطه شروع»، از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روزهای شنبه، ۲ تا چهارشنبه، ۶ دی ماه ۱۴۰۲، به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک، کوچه شهید صابری، کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.