شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 18787
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 09 دی 1402 - 10:24 | 75 بازدید | ارسال توسط :

عرضه عمومی اپلیکیشن قرن روشن و امید با پوستر جدید

اپلیکیشن قرن روشن و امید با پوستر جدید عرضه عمومی می شود.
عرضه عمومی اپلیکیشن قرن روشن و امید با پوستر جدید

اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید حاصل زحمات و دسترنج فراوان همکاران پایگاه های خبری «صدای چراغ روشن» و «صدای چراغ امیدنیوز» است که سعی کرده اند قدمی هر چند کوچک در راستای معرفی هر چه بیشتر تاریخ پر فراز و نشیب این کهن مرز و بوم به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بردارند.

اکنون این تحفه تقدیم مردم شریف، نجیب و صبور این سرزمین می شود. به قول حافظ شیرازی «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

مخاطبان و علاقمندان می توانند برای تهیه این اپلیکیشن به پایگاه خبری صدای چراغ روشن مراجعه و اقدام به دریافت نسخه ۱ این سالنامه کنند.

لازم به ذکر است حداقل قیمت این اپلیکیشن ۱۰۰ هزار تومان است که به صورت عمومی عرضه می شود.

شناسنامه اپلیکیشن قرن روشن و امید

جرقه تدوین و چاپ سررسید تاریخ معاصر ایران از اواخر دهه ۷۰ زده شد، ولی چاپ آن به دلیل عدم حمایت مالی میسر نگردید. چند سال بعد و در ابتدای فعالیت پایگاه های خبری «صدای چراغ روشن» و «صدای چراغ امیدنیوز» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی علی شاملو محمودی، پیگیری این موضوع با همکاری خانم عبدالهی سردبیر این دو پایگاه خبری و آقای مهدی‌زاده ابتدا به صورت چاپ سررسید و به مناسبت فرارسیدن قرن جدید صورت گرفت، اما همچنان به دلیل عدم حمایت مالی امکان چاپ آن فراهم نشد.

اواخر سال ۱۴۰۱، ایده اولیه ارائه این مجموعه به صورت اپلیکیشن موبایل توسط خانم شبنم مصدق (ندیده دکتر محمد مصدق) مطرح گردید. در مرحله بعد و پیوستن آقای محمدعلی آذربرزین به عنوان مدیر فنی این دو پایگاه خبری، سرانجام در اسفند ۱۴۰۱ طراحی بخش های مختلف انجام و پروسه تولید اپلیکیشن وارد فاز عملیاتی شد. قدم بعدی، طراحی و وارد کردن اطلاعات به روز و اصلاح شده به اپلیکیشن بود و در مرحله بعد نیز مهمترین رویدادهای هر ماه انتخاب و با شرح و تفصیلات به همراه عکس در اپلیکیشن درج گردید.

در آخرین مرحله، اقدام به دریافت کد شامد از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید و کد مذبور به شماره ۳-۰-۶۳-۷۲۹۰۷۵-۱-۱ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ صادر گردید.

در نهایت، اپلیکیشن سالنامه قرن روشن و امید که در اختیار شما قرار گرفته است، حاصل زحمات و دسترنج فراوان همکاران پایگاه های خبری «صدای چراغ روشن» و «صدای چراغ امیدنیوز» می باشد که سعی کرده اند قدمی هر چند کوچک در راستای معرفی هر چه بیشتر تاریخ پر فراز و نشیب این کهن مرز و بوم به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بردارند.

اکنون و به مناسبت هفته پژوهش و شب یلدا، این تحفه تقدیم مردم شریف، نجیب و صبور این سرزمین می گردد. به قول حافظ شیرازی «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

مخاطبان و علاقمندان می توانند برای تهیه این اپلیکیشن به پایگاه های خبری صدای چراغ روشن و صدای چراغ امید نیوز مراجعه و اقدام به دریافت نسخه ۱ این سالنامه نمایند.

برای دانلود اپلیکیشن قرن روشن و امید کلیک کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.