شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14213
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 21 تیر 1402 - 18:21 | 97 بازدید | ارسال توسط :

حمایت معنوی تولیدکنندگان محتوا از صنایع هوش مصنوعی چین

با ورود بسیاری از حوزه های مدیریت شهری به هوش مصنوعی (AI)، بسیاری از متخصصان تولید محتوا مانند نویسندگان ، ویراستاران وب و نقاشان وارد میدان شده اند و قدرت و چشم انداز این تکنیک جدید را به دست آورده اند. یک وبلاگ نویس هنر نقاشی با نام کانگ یکی از کسانی است که وارد […]

حمایت معنوی تولیدکنندگان محتوا از صنایع هوش مصنوعی چین

با ورود بسیاری از حوزه های مدیریت شهری به هوش مصنوعی (AI)، بسیاری از متخصصان تولید محتوا مانند نویسندگان ، ویراستاران وب و نقاشان وارد میدان شده اند و قدرت و چشم انداز این تکنیک جدید را به دست آورده اند.

یک وبلاگ نویس هنر نقاشی با نام کانگ یکی از کسانی است که وارد این عرصه شده است.

میتوان ترکیبی از کلمات را در قسمت (سریع) در یک بستر نقاشی AI که توسط شرکت Technology Westlake Xinchen تهیه شده است ، تایپ کنید ، یک سبک هنری را انتخاب کنید و روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید. با سرعت ۰٫۸ ثانیه ، تصویر تولید شده روی صفحه رایانه کانگ ظاهر می شود.

کانگ در بخش بازخورد کاربر اینگونه نوشت: “این یک دستیار برای من است که بینش های مفید و ابزاری را ارائه می دهد که قابلیت های ما را تقویت می کند.

مرزهای جدید

شرکت های فناوری چینی شروع به ایجاد جایگاه خود در فضای تولیدی AI کرده اند. برخی از شرکتهای بزرگ آثاری را رونمایی کرده اند ، در حالی که برخی دیگر در حال توسعه مدل های خاص صنعت هستند که زمینه های مختلف را پوشش می دهند.

موارد استفاده از هوش مصنوعی تولیدی در حال حاضر در صنایع فعالیت می کند. برخی از مؤسسات خدمات مالی در حال آزمایش این فناوری برای کمک به مشاوران مالی هستند که با بینش بهتر از گزارش های تحقیق استفاده کنند ، در حالی که Salesforce این فناوری را در بستر مدیریت روابط مشتری خود ادغام کرده است

تیان چی ، دانشمند ارشد Huawei Cloud Ai Field ، گفت که فناوری هوش مصنوعی پس از چندین دهه توسعه در یک انفجار ایجاد شده است. “این نه تنها شیوه تعامل انسان با ماشین آلات را تغییر داده بلکه بهره وری را بسیار افزایش داده است.”

براساس گزارش Bloomberg Intelligence ، ارزش بازار تولید AI تولید شده تا سال ۲۰۳۲ از تنها ۴۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲ به ۱٫۳ تریلیون دلار آمریکا رسیده است.

نگرانی های صنعتی

اما استفاده تجاری از محصولات تولیدی AI باعث نگرانی هایی شده است ، از جمله اخلاق و نشت هایی که باعث تخریب حریم خصوصی شخصی و امنیت داده ها می شود.

نهاد ارائه دهنده خدمات اینترنت در چین پیش نویس آیین نامه ای را در مورد هوش مصنوعی تولید و در ماه آوریل منتشر کرد و طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش داد که اغلب در رابطه با مدیریت هوش مصنوعی تولیدی در سطح جهان ، مانند محافظت از داده ها ، عدم تبعیض ، تعصب و کیفیت آموزش مورد بحث قرار می گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.